پیشرفت ۵۱ درصدی عملیات پایدارسازی گود میلاد

معاون شهردار تهران گفت: پیشرفت پروژه پایدارسازی گود فاز دوم برج میلاد از مرز ۵۰ درصد فراتر رفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "عباس شعبانی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام پیشرفت ۵۱ درصدی پروژه پایدارسازی گود فاز دوم برج میلاد یادآور شد: در حالی که اجرای این پروژه مستلزم احداث ۱۱۱ حلقه شمع شامل ۴۷ حلقه در بخش شمالی و ۶۴ حلقه در بخش شرقی کارگاه بود، مجموعه اقدامات اجرایی مرتبط با حفاری، آرماتوربندی و بتن‌ریزی این شمع‌ها به طور کامل به اتمام رسیده است.

وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات اجرای سرشمع‌ها خبر داد و گفت: از مجموع ۳۴ سرشمع طراحی شده در جبهه‌های شمالی و شرقی گود فاز دوم برج میلاد، ۳۰ سرشمع به مرحله اجرا رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در سایر بخش‌ها، عملیات مرتبط با ۲۵ عدد از دیوارهای ضلع شمالی و ۲ عدد از دیوارهای ضلع شرقی در طبقه همکف به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در حالی که ۱۲ دهانه از سقف ضلع شمالی پروژه بتن‌ریزی و ۸ دهانه آرماتوربندی شده، ضلع شرقی پروژه نیز شاهد بتن‌ریزی ۶ دهانه بوده است. این عملیات اجرایی در سایر بخش‌ها در مرحله آرماتوربندی و قالب‌بندی قرار دارد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طرح نهایی پروژه پایدارسازی گود فاز دوم برج میلاد که شامل سازه‌ای ۵ طبقه با زیربنای تقریبی ۲۰ هزار متر مربع است با رویکرد امکان الحاق به طرح جامع عرصه میلاد طراحی شده است. اقدامات اجرایی این پروژه، تا رفع کامل خطر از گود به صورت بی وقفه و جهادی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام 

۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 31548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =