بازسازی کانال و شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی فرعی شهرک دانشگاه تهران

در راستای اجرای سیاست های شهرداری تهران جهت نگهداشت، مرمت و بازسازی شبکه های فرعی و اصلی جمع آوری و هدایت آب های سطحی در منطقه ۲۱؛ معاونت فنی و عمرانی این منطقه اقدامات متعددی را اجرایی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "عبدالمطلب توجهی" سرپرست معاونت فنی و عمرانی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: مرمت و بازسازی کانال خیابان دانشگاه و شبکه جمع آوری آب های سطحی فرعی اطراف آن از جمله وظایف مهم این معاونت در فصل زمستان است.

توجهی افزود: در راستای اجرای سیاست های شهرداری تهران جهت نگهداشت، مرمت و بازسازی شبکه فرعی و اصلی جمع آوری و هدایت آب های سطحی در منطقه ۲۱، شناسایی نقاط احتمالی آبگیر در سطح منطقه انجام شد.

وی در ادامه تاکید کرد: با شناسایی دو نقطه منتهی به کانال خیابان دانشگاه اقدام به ساماندهی دهانه ورودی و خروجی این کانال شد و همچنین با عنایت به لزوم افزایش سطح مقطع نهرهای داخل شهرک دانشگاه و اتصال آن به کانال مذکور، این حوزه با اجرای تک جدول در حاشیه نهرها اقدام به افزایش سطح مقطع به منظور جلوگیری از جاری شدن آب به این کانال های فرعی و ورود به صورت روان آب به سطح شهرک شد .

انتهای پیام 

۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر: 31570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =