تعریف بسته‌های مشارکتی سرمایه گذاری با توجه به ظرفیت بالای منطقه ۱۹

جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه ۱۹ با حضور شهردار منطقه و معاونین و مدیران برگزار و بر تعریف بسته های مشارکتی سرمایه گذاری و برگزاری نمایشگاه در این خصوص با توجه به ظرفیت بالای منطقه تأکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه ضمن پیگیری مصوبات جلسه گذشته خواستار برگزاری نشست های مستمر با نهاد ها و سازمان های خدماتی در راستای تسریع در اجرا و تکمیل  پروژه ها به منظور بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان از خدمات رفاهی شهری شد.
او با تأکید بر اینکه پروژه مشارکتی برای خلازیر میانی و جنوبی تعریف شود افزود: ازآنجایی که ظرفیت مشارکت و سرمایه گذاری در این محدوده بسیار بالا است بسته های مشارکتی برای ترغیب و تشویق سرمایه گذار در نظر گرفته شود.
فرهادی با اشاره به اجرای دقیق و صحیح طرح بهاران خدمت بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار این اقدامات در محور های مشخص شده با در نظر گرفتن خلاقیت، ایده های جدید و با مشارکت اجتماعی در راستای تلطیف روحیه شهروندان و ایجاد فضا و منظر شهری زیبا انجام شود. همچنین نورپردازی ویژه در رفیوژها و معابر پرتردد گل آرایی در میادین و فضای سبز در اجرای هرچه بهتر این طرح مد نظر قرار گیرد.
شهردار منطقه گفت: تلاش شود تا در تکمیل و بهره برداری از پروژه های تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار، مسجد حضرت ابوالفضل، سرای محله اسماعیل آباد، مخزن ذخیره آب، بهسازی پایانه بهشت و... تسریع و اطلاع رسانی شود.
براساس این گزارش پیگیری ساماندهی چهارراه ها، نظارت بردوربین های مداربسته بوستان بزرگ ولایت، تهیه کلیپ برای پروژه ها، تقویت نیروی انسانی و انضباط کاری، ساماندهی کارگاه های عمرانی، تعیین تکلیف ضایعات فروشان خلازیر، رسیدگی به وضعیت مناسب سازی، تکمیل کندرو خلیج فارس، انجام کامل خیابان نیایش، رسیدگی به بزرگراه آزادگان و شبکه های بزرگراهی، HSE، ایستگاه های حمل و نقل عمومی، موزه پرواز، صدور پروانه های دستی، کنترل پرژه ها و اجرا برروی نقشه های GIS، بهسازی مخازن زباله، اجرای پایه چراغ خیابان خلازیر جنوبی و ... در دستور کار معاونت ها قرار گرفت.

انتهای پیام 
 

۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 31580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =