طرح فراموز سیار به مدارس منطقه ۱۹ رسید

مرکز فرآموز(آموزش مهارت‌های رفتاری به کودکان و نوجوانان) با برپایی گشت سیار، به دانش آموزان مدارس ابتدایی منطقه ۱۹ مهارت‌های ارتباطی و فردی را آموزش می‌دهد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اهمیت فراگیری مهارت های رفتاری در سنین کودکی و نوجوانی افزود: این آموزش ها به منظور مواجهه با انواع آسیب‌های اجتماعی، خودمراقبتی  و نکات آموزشی سلامت محور در قالب بازی، اجرای نمایش عروسکی و مسابقه در ده مدرسه ابتدایی در حال اجرا است.

او بیان کرد: تاکنون طرح گشت فراموز سیار در دبستان‌های شهید نوتاش، شهید کرکچی، سیدالشهداء، شهید شرافتی، هیدوخ و...در محله صالح آباد، خانی آبادنو، نعمت آباد و شهرک شریعتی  برگزار شده است.

مراکز فرآموز سیار با هدف ارتقا سلامت اجتماعی و آموزش غیرمستقیم مهارت‌های رفتاری به گروه سنی کودک و نوجوان به همت اداره سلامت راه‌اندازی شده است تا در قالب برپایی تئاتر، نمایش عروسکی، مسابقه، بازی‌های متنوع قصه گویی مهارت‌های لازم را آموزش دهد.

این مسئول درباره فعالیت های تنها مرکز فرآموز در این منطقه بیان کرد: مرکز فرآموز میلاد برنامه هایی را در قالب کارگاه های عملی از طریق بازی و روش های غیر مستقیم در راستای پرورش اعتماد به نفس در کودکان ۴ تا۱۲ سال برگزار می کند و این مرکز به اتاق مشاوره کودک و خانواده، کارگاه های بازی، خودآگاهی، ابراز وجود، مثبت اندیشی و توکل مجهز است.ضمن اینکه مرکز فرآموز میلاد آموزش هایی را در قالب کلاس های پرورش خلاقیت شامل نقاشی، سفالگری، کاردستی(اوریگامی و کلاژ)، نمایش خلاق و قصه گویی ویژه مراجعین ۴ تا ۱۲ سال ارائه می دهد.

انتهای پیام 

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 31620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =