تمدید فراخوان جشنواره «نوجوونیم»

حسین شکیب راد دبیر رسانه ای جشنواره «نوجوونیم» از تمدید مهلت ارسال اطلاعات و مدارک به دبیرخانه جشنواره «نوجوونیم» خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حسین شکیب راد دبیر رسانه ای جشنواره «نوجوونیم» ضمن اعلام این خبر افزود:  با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره «نوجوونیم»، مهلت دریافت اطلاعات و مدارک از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز یکشنبه ۱۶ بهمن تمدید شد.

وی بیان کرد: جشنواره «نوجوونیم» با هدف کشف استعدادهای نوجوانان در عرصه‌های هنری، رسانه‌ای، فرهنگی، ادبی و ... ویژه نوجوانان متولد ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ شهر تهران، در مناطق ۲۲ گانه طراحی شده است و رویکرد ما در این جشنواره این است که در ایام دهه فجر، رویش‌های انقلاب را کشف کنیم.

شکیب راد گفت: نوجوانان دارای مقام‌های استانی و کشوری و یا نوجوانان دارای توانمندی‌های ویژه می توانند در یکی از محورهای هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فناوری در بخش فردی و توانمندی‌های گروهی در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر رسانه­ای جشنواره «نوجوونیم» تصریح کرد: نوجوانان تهرانی می‌توانند تا ۱۶ بهمن‌ماه با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ و دریافت لینک فرم ثبت نام، با تکمیل اطلاعات درخواستی در این جشنواره شرکت کنند.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با ۱۸۳۷ تماس بگیرند. همچنین، اطلاعات تکمیلی در پرتال جشنواره به نشانی nojavan.farhangsara.ir در دسترس عموم است.

انتهای پیام 

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 31665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =