آماده‌باش تمامی ماشین‌آلات تخصصی برف‌روبی در نواحی شمالی تهران/انجام عملیات برف‌روبی و پاشش مواد یخ‌زدا در  معابر

معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش تمامی ماشین‌آلات تخصصی برف‌روبی در نواحی شمالی تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، امید آقایی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته پیرو اعلان سایتهای هواشناسی،  نسبت به آماده باش کلیه ماشین آلات تخصصی برف روبی مستقر در نواحی شمالی شهر شامل مناطق ۱،۲،۳،۴،۵،۲۱،۲۲ و مناطقی که احتمال بارش برف وجود دارد ، اقدام شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار خودروی معمولی و ۳۰۸ دستگاه ماشین آلات تخصصی ویژه برفروبی سازمان مدیریت پسماند در حالت آماده باش قرار دارند، بیان کرد: علاوه بر ماشین آلات‌تخصصی تحویلی به مناطق، سایت‌های پشتیبان سازمان در مناطق شمال شهر نیز به تعداد  ۱۳  دستگاه خودروی برفروب و نمک‌پاش و بالغ بر ۷۰ تن ماده یخ زدا تجهیز شده‌اند.

آقایی در پایان تاکید کرد:با همکاری و حضور ناظرین معاونت خدمات شهری و امور خودرویی و ناظرین معاونت هماهنگی و امور مناطق سازمان مدیریت پسماند نسبت به انجام عملیات برف‌روبی و پاشش مواد یخ زدا از بامداد روزهای دوشنبه و سه‌شنبه اقدام و به نیروهای برفروب مناطق برفگیر یاری رسانی شد. 

انتهای پیام 

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 31675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =