کارگران شهرداری منطقه ۱۵ در مقابل هپاتیت B ایمن می‌شوند

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ از آغاز طرح ضربتی تزریق واکسن هپاتیت B به کارگران پیمانکاری حوزه خدمات شهری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اعلام این خبر گفت: این طرح ضربتی با هدف سلامت بخشی قشری از خدمت دهندگان شهر شامل پاکبانان و کارگران فضای سبز از ۸ بهمن با همکاری شرکت شهر سالم  آغاز شد.

او با اشاره به اینکه  این افراد یکی از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه می باشند که در معرض بیماری هپاتیت هستند افزود: با توجه به پایش آنتی بادی نیروهای پیمانکاری و میزان پایین آن در این افراد ضرورت دارد که این خدمت رسانی به این قشر انجام شود.

صدیقی به تشریح اقدامات انجام شده در این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد و تاکنون برای ۳۰۵ نفر از نیروهای پیمانکاری تزریق واکسن هپاتیت B انجام شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ در پایان خاطرنشان کرد: طرح واکسیناسیون  کارگران شهرداری منطقه ۱۵ در راستای سلامت این عزیزان و تحقق این مهم انجام می شود تا نیروهای شهرداری با ارتقاء سلامت، خدمات بهتری را به شهر و شهروندان ارائه کند.

انتهای پیام//

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 31677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =