پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه میدانگاه متروی جهاد

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات اجرایی میدانگاه متروی جهاد در محدوده منطقه ۶ شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ، "هادی حق‌بین" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به روند پیشرفت میدانگاه متروی جهاد، اظهار داشت: پروژه احداث میدانگاه متروی جهاد در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۸۰۰ مترمربع در حال اجرا است.

وی ادامه داد: هم اکنون این پروژه به پیشرفت ۷۵ درصدی رسیده و تاکنون اقدامات اجرایی مهمی از قبیل اجرای اسکلت فلزی، فونداسیون، عایق‌کاری و سنگ کاری کف سازه در آن صورت گرفته است.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تکمیل نما، دیوارچینی و نصب تجهیزات تاسیساتی باقیمانده از مهمترین اقدامات پیش رو در پروژه احداث میدانگاه متروی جهاد است که طبق برنامه در حال انجام است.

گفتنی است در طرح میدانگاه متروی جهاد که برگرفته از معماری ایرانی- اسلامی بوده و احداث آن برای نخستین بار در میان ایستگاه‌های متروی پایتخت در حال انجام است، سعی شده تا در کنار ایجاد فضای مکث شهری، محیطی با جذابیت بصری مناسب در یکی از مناطق پر تردد شهری فراهم شود.

انتهای پیام 

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 31678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =