لایروبی ۱۶۰هزار متر از انهار روباز و روبسته منطقه هشت

شهردار منطقه ۸ گفت: با هدف پیشگیری از آبگرفتگی معابر،۱۶۰هزار متر طول از انهار روباز و روبسته و ۱۳ کیلومتر از مسیل‌های منطقه هشت لایروبی شد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ با لایروبی ۱۶۰هزار متر طول از انهار روبسته و روباز و ۱۳ کیلومتر از مسیل‌های سطح منطقه هشت، درپی بارش برف و باران در پایتخت در دو روز گذشته این منطقه آمادگی حداکثری داشته است. 

تنهایی از استقرار تجهیزات مکانیزه خدمت رسان با هدف پیشگیری از آبگرفتگی و یخ‌زدگی در بزرگراه و معابر اصلی خبر داد و افزود: ۱۷ نقطه آبگیر منطقه هشت شناسایی شده است و این نقاط مکان هایی هستند که در مواقع بارش برف و باران دچار آبگرفتگی می شوند. 

شهردار منطقه۸ ادامه داد: طی دو روز گذشته گزارشی مبنی بر آبگرفتگی و پس‌زدگی در بزرگراه‌های اصلی، معابر که مانع از رفت و آمد شهروندان و خودروها بشود، نداشتیم و تعداد پیام های شهروندی ثبت شده در روز دوشنبه ۶ پیام و برای امروز تاکنون ۵ پیام درکل نواحی سه‌گانه در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است. 

تنهایی به چهار مسیل‌ باقری، باختر، ابراهیم آباد و کیاشمشکی اشاره کرد و گفت: خیابان‌های پروین، دماوند تقاطع افشاری، آیت تقاطع دلسیم هاشمی، هفت حوض، خیابان شهید ثانی، خیابان مدائن و مهر و... نیز به عنوان نقاط حساس آبگیر منطقه ۸ تهران هستند. 

شهردار منطقه در پایان افزود: با توجه به لایروبی مسیل‌ها و حوضچه‌های آبگیر سطح محدوه از ابتدای پاییز، براساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی کانال های اصلی و مسیل‌ها که در زمان بارش‌ باران می توانستند خطر آفرین باشند، لایروبی شدند و مشکلات بحرانی آن ها برطرف شده است. 

گفتنی است تا پایان بارش برف و باران و به منظور پیشگیری از هر گونه گرفتگی و ایجاد ترافیک و اخلال در تردد خودروها در بزرگراه ها، کلیه نیروها شهرداری منطقه۸ در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام 

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 31680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =