فرونشست‌ها در تهران وضعیت مناسبی ندارد/ ارسال لایحه به مجلس در اسفندماه

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه فرونشست‌ها در حال جمع‌بندی نهایی است و اسفندماه در شورای عالی استانها برای ارسال به مجلس شورای اسلامی، به رأی گذاشته خواهد شد.

سید محمد آقامیری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه لایحه فرونشست‌ها تدوین شده است، اظهار کرد: این لایحه در اجلاس اسفندماه شورای عالی استان‌ها مطرح خواهد شد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: این لایحه هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده و با نظر کارشناسان در اجلاس اسفندماه جمع‌بندی و برای ارسال به مجلس شورای اسلامی جهت تصویب، رأی گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این لایحه، تکلیف، شرح وظایف و مسئولیت سازمان‌ها و نهادها مشخص شده است، یادآور شد: وظایف مشخص شده تا دستگاه‌های متولی بدانند باید با چه راهکاری پیش بروند که از روند ایجاد فرونشست‌ها جلوگیری صورت بگیرد.

آقامیری در خصوص وضعیت فرونشست در تهران گفت: اوضاع فرونشست‌ها در پایتخت مطلوب نیست و سازمان زمین‌شناسی کشور و سازمان جغرافیایی از جمله دستگاه‌هایی هستند که وضعیت را بررسی می کنند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از بررسی وضعیت فرونشست‌های کل کشور خبر داد و افزود: بر اساس آمار و گزارشاتی که رسیده، سطح آب دریای خزر نیز نشست کرده که ممکن است به دلیل نوسانات سفره‌های آب زیرزمینی باشد، البته دلایل در دست بررسی است.

انتهای پیام/

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
کد خبر: 31703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =