ایجاد دهکده فوتبال در شهر ورزش بوستان ولایت

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از ایجاد "دهکده فوتبال" در شهر ورزش بوستان ولایت همزمان با برگزاری ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران گفت: همزمان با برگزاری ایام دهه فجر “دهکده فوتبال” در شهر ورزش بوستان ولایت ایجاد خواهد شد. 

صیادی با یادآوری اکران پویش "همه هوادار ایران" که در حمایت از حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران به اجرا درآمده بود، اظهار داشت: جزیره های فوتبال در سه نقطه از شهر بخشی از اکران این پویش بود که در آن بازی هایی از جمله؛ پینگ پنگ فوتبال، ضربه ایستگاهی، توپ و کمان، توپ و تور (پنالتی)، فوتبال دستی، فوتبال دستی انسانی و طراحی و اجرا شده بود. 

به گفته رضا صیادی؛ با توجه به استقبال شهروندان از جزیره های فوتبال و به منظوراستفاده بهینه از وسایل بازی و تجهیزات مورد استفاده در این جزیره ها همزمان با دهه فجر "دهکده فوتبال"  در  شهر ورزش بوستان ولایت ایجاد و راه اندازی خواهد شد. 

گفتنی است؛ شهر ورزش یکی از بهترین مکانهایی است که در پارک ولایت تهران برای علاقمندان به ورزش احداث شده است که با راه اندازی "دهکده فوتبال” چرخه اوقاتی شاد و مفرح برای خانواده ها و شهروندان ورزشی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام 

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 31710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =