مأموریت ما حفظ و حراست از حقوق عامه و دفاع از بیت‌المال است

مراسم تقدیر از کارکنان اداره حقوقی با حضور شهردار منطقه، رؤسای حراست، حقوقی و کارکنان این اداره برگزار و بر حفظ و حراست از حقوق عامه و دفاع از بیت المال تأکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: زحمات همکاران اداره حقوقی با توجه به چالش های پیش رو در این منطقه و وجود فضاهای بی دفاع شهری بیشتر نسبت به سایر مناطق قابل توجه و شایسته تقدیر و تشکر است.

او با اشاره به وجود برخی سودجویان در استفاده از منافع عمومی خاطر نشان کرد: یکی از وظیفه خطیر ما حفاظت از حقوق عمومی و اموال مردم و برخورد جدی با قانون شکنان در راستای صیانت از حقوق شهر و شهروندی است.

شهردار منطقه ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای همکاران اداره حقوقی در صیانت از حقوق عامه، حقوق شهر و شهروندان و پیگیری های مستمر و مجدانه درخصوص دعاوی شهرداری در محاکم قضایی، انتظامی و نظارتی خواستار همت جدی همراه با ذکاوت، پشتوانه علمی و فنی شد تا مدیون حقوق عمومی مردم نشویم.

براساس این گزارش در این مراسم شعیب حیدری رییس اداره حقوقی گزارشی از وضعیت پرونده های حقوقی و مسائل و مشکلات موجود ارائه و سپس شهردار منطقه با اهدای لوح و هدیه از زحمات رییس و همکاران اداره حقوقی قدردانی کرد.

انتهای پیام

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 31773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =