تعیین نرخ عوارض و بهای خدمات بر اساس تأکید وزارت کشور است/ ۴سال شهر را تعطیل کردند حالا هم با دروغ مردم را مشغول می‌کنند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به لوایح عوارض و بهای خدمات سال آینده گفت: این اقدام بر اساس تأکید وزارت کشور است. باید اجازه دهیم موارد پیشنهادی شهرداری در شورا قرائت شود و بعد تصمیم گیری شود. اینکه مباحثی را به دروغ منتشر کنیم اتفاق خوبی نیست.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لوایح عوارض و بهای خدمات برای سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه قانون درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها در شورا تصویب شد، اظهار کرد: بر اساس این قانون باید عناوین جدید بهای خدمات به تصویب می رسید و برای سال ۱۴۰۲ باید بها را بر اساس عناوین جدید به تصویب برسانیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه این اقدام بر اساس تأکید وزارت کشور است، یادآور شد: این موارد پیشنهاد شهرداری است و باید اجازه دهیم در شورا قرائت شود و اینکه مباحثی را به دروغ منتشر کنیم اتفاق خوبی نیست.

آخوندی گفت: چهار سال شهر را تعطیل کردند و کاری هم انجام ندادند و امروز دروغ می گویند. چهار سال با دروغ قدرت را به دست گرفتند و امروز نیز با دروغ، افراد را مشغول می کنند. نباید به این مباحث توجه کنیم چون از خدمت به مردم باز خواهیم ماند.

وی افزود: هر آنچه در شورا بررسی می شود به صورت زنده برای مردم پخش خواهد شد و مجددا تأکید می کنیم آنچه در شورا مورد بررسی قرار می گیرد بر اساس تأکید وزارت کشور است.

انتهای پیام/

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 31814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =