طراحی ۱۰ جشنواره تفریحی- آموزشی برای کارکنان شهرداری و خانواده آن‌ها

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه افزایش نشاط سازمانی در اولویت برنامه‌های مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری قرار دارد، گفت: تاکنون ۱۰ جشنواره تفریحی- آموزشی برای کارکنان شهرداری و خانواده آن‌ها طراحی شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، اولین نشست تصمیم‌گیری برگزاری جشنواره های خانوادگی شهرداری تهران با حضور محمد علی الفت پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، محمد علی حیدری دبیر ستاد راهبری مرکزی مشارکت های اجتماعی، محمدحامد احسانبخش معاون تبلیغات شهرداری تهران، رضا سیفی دبیر ستاد جشنواره آرمان و تعدادی از مدیران شهرداری تهران برگزار شد.

محمد علی الفت پور در این جلسه با اشاره به نظر شهردار تهران درخصوص ارائه خدمات درخور به کارکنان و خانواده های آنان گفت: به منظور ایجاد نشاط سازمانی، حس همدلی سازمانی و تعلق و افزایش انگیزه برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کارکنان محترم شهرداری و خانواده های آنان در دستور کار این مرکز قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه افزایش بهره‌وری سازمانی و تعلق سازمانی با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند، افزود: جهت ایجاد اوقات مفرح برای همکاران محترم و خانواده های آن ها در دو بخش ویژه کارکنان و ویژه خانواده کارکنان جشنواره های تفریحی، فرهنگی و آموزشی طراحی شده است که امیدوارم با همکاری دیگر مجموعه های شهرداری تهران بتوانیم بخشی از این طرح ها را تا پایان سال اجرایی کنیم.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران عنوان کرد: در جشنواره های ویژه کارکنان موضوعاتی در خصوص حوزه های یادگیری سازمانی و تقویت اقدامات تیمی در اولویت است. آموزش های شهروندی، نشاط و سرگرمی، فرهنگسازی، آموزش و معرفی مدیریت شهری نیز از دیگر موضوعات این جشنواره ها است.

الفت پور با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ جشنواره طراحی شده است، افزود: جشنواره ها به گونه ای طراحی شده است که قابلیت فردی و گروهی اشخاص در آن ها دیده و توانایی آن ها تقویت می شود.

انتهای پیام 

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 31821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =