واکسیناسیون ۴۰۰ کارگر خدمات شهری در منطقه۸

شهردار منطقه۸ گفت: ۴۰۰ نفر از کارگران منطقه۸، مرحله اول واکسن هپاتیت B را دریافت کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام خبر واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از کارگران مستقر در اسکان‌های کارگری منطقه گفت: در این طرح کارگران خدمات شهری، فضای سبز، پسماند و کارگران واحد مبارزه باجانواران موذی در سطح نواحی سه‌گانه، مرحله اول واکسن هپاتیتB را دریافت کردند.
تنهایی با اشاره به فرآیند دو روزه واکسینه شدن همه کارگران ادارات بیان شده افزود: با توجه به زندگی کردن تجمیعی اکثر اتباع غیر ایرانی و احتمال افزایش شیوع بیماری‌های واگیردار در بین آن‌ها، به منظور پیشگیری از بیماری هپاتیت B مقرر شد همه نیروها اعم از ایرانی و غیر ایرانی واکسینه شوند.
شهردار منطقه۸ تصریح کرد: مرحله اول واکسیناسیون در تاریخ ۱۲ و ۱۳ بهمن انجام گرفت و مرحله دوم به فاصله ۳۰ روز و مرحله پایانی نیز ۶ ماه بعد از آخرین تزریق واکسن هپاتیت انجام خواهد شد و گارگران به مدت ۱۵ سال نسبت به ابتلا به بیماری ویروسی هپاتیت B ایمن خواهند شد.
گفتنی است طرح واکسیناسیون هپاتیت کارگران شهرداری همزمان با بیست و دومین شنبه امید و افتخار در پایتخت آغاز شده است.

واکسیناسیون ۴۰۰ کارگر خدمات شهری در منطقه۸واکسیناسیون ۴۰۰ کارگر خدمات شهری در منطقه۸واکسیناسیون ۴۰۰ کارگر خدمات شهری در منطقه۸واکسیناسیون ۴۰۰ کارگر خدمات شهری در منطقه۸انتهای پیام واکسیناسیون ۴۰۰ کارگر خدمات شهری در منطقه۸

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 31882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =