تخریب دو ملک ناایمن و خطرساز در منطقه۱۱

شهردار منطقه۱۱ از اقدام دو ناحیه۴و۲ این منطقه در خصوص تخریب دو ملک خطرساز و ناایمن خبر داد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه اعلام کرد: طی بازدید های میدانی طرح قدم به قدم در محلات مرکزی شهر؛ برخی املاک رها شده توسط مالکین که به مرور زمان به فضای بی دفاع شهری و فضای ناایمن تبدیل شده است؛ شناسایی شد .
او افزود: در بازدید ها مکررا تاکید شد که شهرداران نواحی وضعیت املاک را مشخص کنند و در صورت عدم همکاری مالکین برای رفع خطر؛ اقدام فوری مطابق قانون برای جلب رضایت مردم انجام شود . شهردار منطقه۱۱ در ادامه خاطر نشان کرد: بر همین اساس ابتدا ملکی در محله انبارنفت در جوار مدرسه که خطرات زیادی داشت تخریب شد و سپس دو ملک دیگر نیز با کاربری های متفاوت که سالها رها شده بود با پیگیری نواحی تخریب شدند .
او در تشریح جزییات این اقدام تصریح کرد: در خیابان کارگر محدوده ناحیه۲ نبش تره بار قلمستان ملکی رها شده و خطرساز موجود بود که با بررسی کارشناسان شهرسازی و معماری و تشکیل کمیسیون رفع خطر در ناحیه و ارسال مکرر اخطار به مالک در نهایت توسط عوامل اجرایی مطابق قانون تخریب شد .
موسوی بیان کرد: هم چنین ملکی دیگر در محدوده ناحیه۴میدان رباط کریم که سالها رها شده است و اخطارهای مکرری برای مالک ارسال شد اما تا کنون پیگیری نشده بود و علاوه بر ناایمنی به فضای بی دفاع شهری اضافه شده بود و پس از بارش های اخیر در تهران بخشی از ملک ریزش کرد که به فوریت با توجه به اهمیت موضوع و خطرساز بودن برای شهروندان توسط عوامل اجرایی ناحیه مطابق قانون تخریب شد .
موسوی تصریح کرد: از مالکین املاک رها شده تقاضا داریم وضعیت ملک را مشخص کنند و املاک را از فضای بی دفاع شهری خارج کنند و به اخطار های مدیریت شهری بی تفاوت نباشند . مواردی از املاک مذکور دیگر شناسایی شده است که در صورت عدم توجه مالکین قطعا تخریب خواهد شد .

انتهای پیام 

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 31909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =