برخی برای حفظ چهره سیاسی‌شان به دنبال تاخیر در بهسازی بافت فرسوده بودند/ اقدامات موثر شهرداری در نوسازی بافت فرسوده

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کشور ما یکی از کشورهای زلزله خیز است و تهران نیز از این موضوع مستثنی نیست، گفت: بارها هشدار دادم و برخی برای حفظ چهره سیاسی خود، سعی کردند بهسازی بافت فرسوده به تأخیر بیفتد.

به گزارش خبرنگار شهر،  مهدی پیرهادی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورا با بیان اینکه کشور ما یکی از کشورهای زلزله خیز است و تهران نیز از این موضوع مستثنی نیست، اظهار کرد: زلزله ترکیه و سوریه برای تهران و سایر شهرها یک هشدار است؛ چرا که تهران چهار هزار هکتار بافت فرسوده و مقداری بیش از این بافت ناپایدار دارد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران افزود: بنده بارها و بارها هشدار دادم و برخی برای حفظ چهره سیاسی خود، سعی کردند بهسازی بافت فرسوده به تأخیر بیفتد؛ گر چه این اتفاقات تأثیری نداشت و شهرداری تهران و شورا نسبت به صدور مجوز جوازهای مختلف و تشویق ساکنین در بافت فرسوده برای نوسازی و بهسازی اقدام کردند.

وی با تأکید بر اینکه اگر زلزله ترکیه در تهران اتفاق می افتاد، صدها هزار نفر جان می باختند، یادآور شد: اگر وزارت راه و شهرسازی نسبت به این موضوع فکر نکند، تهران دچار بحران خواهد شد؛ امروز باید نسبت به این موضوع فکر و تصمیم گرفته شود و نباید از هجمه های افراد سودجو ترسید.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 31933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =