از آخرین اقدامات شهرداری تهران در خوی تا آموزش زلزله‌زدگان در زمینه ایمنی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: کمک‌های ارسال شده شامل پتو، موادغذایی و سایر اقلام مورد نیاز برای زلزله‌زدگان است.

جلال ملکی سخنگوی  سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد کمک های ارسال شده به مناطق زلزله زده گفت: کمک های ارسال شده شامل پتو، مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز برای زلزله زدگان است.

وی افزود: کمک‌ها شامل صدها کالای مورد نیاز شهروندان زلزله زده از جمله پتو، لوازم بهداشتی، ۲۰۰خاموش کننده، ۴۰۰۰آب معدنی، مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز و همچنین هیتر و لوازم برقی مناسب برای زلزله زدگان است که با دو دستگاه کامیون و دو دستگاه وانت و با همراهی ۹ آتش نشان به شهرستان خوی ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه اکیپ بعدی نیز آماده حرکت است، تصریح کرد:  این اقلام توسط آتش نشانان و همچنین برخی زیرمجموعه های شهرداری تهران  تهیه شده است.

ملکی افزود: نیروهای آتش نشانی تا زمانی که نیاز باشد در شهرستان خوی حضور خواهند داشت. همچنین آتش نشانان در بحث آموزش نحوه استفاده از وسایل گرمایشی هم به مردم خوی کمک می کنند.

ملکی افزود: بیشترین خطر در حال حاضر بحث آتش سوزی در چادرها است که باید از وسیله شعله دار در چادر ها استفاده نشود.

وی در پایان در رابطه با کمک های مردمی  خاطر نشان کرد: افرادی که می خواهند وسیله اهدا کنند، وسایل مناسب و ایمن تهیه و ارسال کنند.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 31957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =