۱۷۴ دستگاه اتوبوس جدید از ۲۲ بهمن فعالیت خود را در پایتخت آغاز می‌کنند

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همزمان با ایام الله ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۷۴ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات رسانی اضافه خواهند شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده با تاکید بر اهمیت تقویت ناوگان اتوبوسرانی و جلب رضایت هر چه بیشتر شهروندان گرامی، اظهار کرد: این اتوبوس های نو که مراحل پلاک گذاری آن هنوز به اتمام نرسیده است به جهت تکریم مردم افتخار آفرین پایتخت و به برکت یوم الله ۲۲ بهمن، همزمان با این روز مبارک وارد خطوط اتوبوسرانی شده و در ۲۲ روز ابتدایی ورود به چرخه ناوگان به صورت رایگان خدمات رسانی می کنند و در ادامه نیز به عنوان ناوگان تازه نفس در خدمت شهروندان گرامی خواهند بود.

وی همچنین بر اراده جدی برای خریداری و تامین اتوبوس های جدید در کنار تعمیر و نوسازی ناوگان موجود تاکید کرد و افزود: از اولویت های مهم و سیاست های اصلی مدیریت شهری پایتخت این است که با رویکرد جهادی با شتاب به سمت شرایط مطلوب و مورد رضایت شهروندان گرامی حرکت کند.

شایان ذکر است؛ مراحل پلاک گذاری این اتوبوس ها با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حال پیگیری بوده و طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام 

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: 32068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =