جزئیات اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اضافه به حمل و نقل عمومی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اضافه شدن ۱۰ هزار میلیارد تومان به بودجه بخش حمل و نقل و ترافیک در سال ۱۴۰۲ با مشورت کمیسیون‌های شورا انجام می‌شود.

محمد آخوندی در گفت و گو با خبرنگار شهر با بیان اینکه هنوز اعدادی که در خصوص بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اعلام می شود قابل استناد نیست، اظهار کرد: تا زمانی که بودجه تصویب نشود، تمام اعداد اعلامی تقریبی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اضافه شدن ۱۰ هزار میلیارد تومان به بودجه بخش حمل و نقل در سال ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: پیش از این ۱۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مأموریت حمل و نقل و ترافیک، بابت تملک دارایی و سرمایه‌ای داشتیم که ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز اضافه شد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان تملک دارایی سرمایه‌ای در بخش حمل و نقل و ترافیک برای پروژه‌ها، خرید اتوبوس و واگن مترو فارغ از حقوق و دستمزد و هزینه‌های جاری اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: به تناسب از تمام بخش‌ها در مشورت با کمیسیون‌ها از مواردی که اولویت اول نیست، ضرورت فوری ندارد و قابلیت صرفه‌جویی دارد، کسر و ۱۰ هزار میلیارد تومان به بخش حمل و نقل و ترافیک اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
کد خبر: 32539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =