در طرح بهاران خدمت شهروندان باید شاهد تغییرات با کیفیت در محلات خود باشند

«ستاد طرح بهاران خدمت» با حضور شهردار، معاونین و شهرداران نواحی پنجگانه شهرداری منطقه ۷، با هدف هماهنگی و اجرای با کیفیت این طرح در این منطقه تشکیل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصر اله آبادیان شهردار منطقه در این نشست  بر انجام بازدید های میدانی و شناسایی مشکلات و رفع فوری آنان تاکید کرد و گفت: در طرح استقبال از بهار باید اقداماتی در دستور کار قرار بگیرد تا شهروندان شاهد تغییرات باکیفیت در سطح محلات خود باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: تعمیر و مرمت مخازن زباله، آسفالت سطح معابر، رنگ امیزی جداره های بدمنظر، بهسازی فضای سبز و جانوران موذی تنها بخش کوچکی از مواردی است که باید در طرح بهاران خدمت به طور جدی از سوی شهرداران نواحی پیگیری شود تا پیش از شروع سال جدید شاهد تغییراتی در سطح معابر باشیم.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: در طرح بهاران خدمت دو محور بزرگراه امام علی (ع) و خیابان انقلاب در دستور کار قرار داشت که توانستیم اقدامات خوبی را در این بخش انجام دهیم اما در حال حاضر طرح بهاران خدمت در محلات را پیش رو داریم از همین رو باید اجرای فعالیت هایی که باعث شود شهروندان شاهد تغییرات اساسی در سطح منطقه باشند را در دستور کار قرار بدهیم.

وی عنوان کرد: باتوجه به شروع ماه مبارک رمضان در فروردین ماه و احتمال کمتر شدن سفرهای نوروزی شهروندان و استفاده بیشتر آنها از بوستان‌ها مواردی از قبیل HSE, ایمنی بوستان ها، سرویس های بهداشتی، فضای بازی کودکان، باید بازدید شود و در صورت وجود نواقصی هرچه سریعتر رفع شوند تا شهروندان در ایام عید بتوانند از بوستان های سطح منطقه بهترین استفاده را ببرند.

آبادیان خاطرنشان کرد: اجرای اقدامات موثر در روز درختکاری، رنگ آمیزی جداول، ساماندهی مشاغل، واحدهای صنفی، سدمعبر و اجرای ویژه برنامه ها در چهارشنبه آخر سال از دیگر مواردی است که باید در راس اقدامات منطقه قرار بگیرد.

وی در پایان از تمامی مدیران خود خواست تا از تمام پتانسیل های موجود استفاده کنند تا منطقه را به گونه ای برای بهار ۱۴۰۲ آمادهکنند که شهروندان با خرسندی از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه بهره ببرند.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 33197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =