خط سیار به ظرفیت مراکز معاینه فنی پایتخت افزوده می‌شود/ افزایش نظارت بر معاینه فنی در سفرهای نوروزی از سوی پلیس

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت ۸ خط سیار معاینه فنی در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ به ظرفیت‌ مراکز معاینه فنی افزوده می‌شود.

به گزارششهر، شادی مالکی با بیان اینکه همه شهروندان معاینه فنی را با صف‌های طولانی می‌شناختند اما اکنون با تغییر نحوه پذیرش از حضوری به اینترنتی این مشکل حل شد و دیگر شاهد صف‌های طولانی در مقابل درهای مراکز معاینه فنی نیستیم، گفت: «اکنون پذیرش در ۷ مرکز معاینه فنی در تهران به‌صورت صد درصد اینترنتی است و درخواست‌کنندگان به سامانه تهرانِ من مراجعه می‌کنند و نوبت ‌می‌گیرند و بعد تست‌ها انجام می‌شود، مرکز معاینه فنی بیهقی نیز از هفته گذشته به‌صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کند.»

وی ادامه داد:‌ «با توجه به اینکه ایام پایانی سال است از شهروندان درخواست می‌کنیم، نه فقط به‌خاطر الزامات قانونی بلکه برای حفاظت از جان خود و ایمنی خودروی‌شان، به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند. زیرا با معاینه فنی خودروها، نواقص ایمنی خودرو نیز مورد بازبینی قرار می‌گیرد و الزام است که قبل از سفرهای نوروزی خودروها مورد بازبینی قرار بگیریند. گزارشی هم از سوی رئیس پلیس راهور فراجا داشتیم که تاکید داشت در سفرهای درون شهری و برون‌شهری در ایام نوروز معاینه فنی خودروها چک می‌شود.»

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اضافه کرد:‌ «در بحث توسعه زیرساخت‌ها دو خط مکانیزه به خطوط مکانیزه شهر تهران اضافه شد و با افزایش خطوط سالانه ۵۶ هزار خودرو علاوه بر پذیرش‌های قبلی به ظرفیت پذیرش مراکز معاینه فنی افزوده شده است. ۸ خط سیار هم به جهت افزایش سطح خدمات‌رسانی در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ به خطوط تهران افزوده خواهد شد.»

منبع: پانا

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: 33542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =