قدردانی شهرداری منطقه ۱۳ از اصناف حامی حقوق شهروندان

به ابتکار معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ و به منظور احقاق حقوق شهروندان، از اصنافی که در امر رفع سد معبر با شهرداری همکاری کردند، قدردانی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه، آموزش و فرهنگ‌سازی را راهکار مهم کاهش معضل سد معبر دانست و افزود: با توجه به سابقه طولانی سد معبر و تأثیرگذاری موردی  اخطارها، به نظر می‌رسد یکی از راه‌های پیشگیری از این معضل، آموزش و فرهنگ‌سازی شهروندان و اصناف است.

او اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام پایانی سال ۱۴۰۱ و اجرای طرح بهاران خدمت، شهرداران نواحی چهارگانه و مسئولان معاونت خدمت شهری و محیط زیست با مراجعه به واحد های تجاری در محلات منتخب و گفتگو با کسبه، نسبت به توزیع کارت تبریک و اهدا گل در نواحی چهارگانه اقدام می کنند.

علی‌احمدی تصریح کرد  : در این طرح به جای اخطار به کسبه در خصوص آزاد سازی پیاده رو و  رفع مزاحمت برای شهروندان برابر بند ۲۰ ماده ۵۵  مبنی بر استفاده غیرمجاز از فضای میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب، به طور چهره به چهره توضیحات و آگاهی های لازم به صاحبان اصناف ارائه می‌شود.

او اضافه کرد: این طرح در محلات منتخب نواحی چهارگانه شامل آشتیانی، شهید اشراقی، شهید اسدی، شورا با تقدیر و تجلیل از ۶۰ کسبه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حقوق شهروندی و رضایت اجتماعی آن‌ها، خاطرنشان کرد: رسیدن به شرایط مطلوب در رفع سد معبر، زمان‌بر است و با توجه به حساسیت‌های اجتماعی موجود، به طور مدون، برنامه‌ریزی در این خصوص انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 33578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =