بازدیدهای میدانی روزانه شهردار منطقه ۴ از نواحی ۹ گانه ادامه دارد

شهردار منطقه ۴ در بازدیدهای صبحگاهی خود از سطح نواحی ۹ گانه این منطقه روند پیشرفت و اجرای طرح بهار جان‌ها را بررسی کرد و گفت: ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری این منطقه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در حاشیه بازدیدهای روزانه و در آستانه سال جدید بر روند اجرای طرح بهار جان‌ها در سطح منطقه نظارت کرده و گفت:  ارائه خدمات به شهروندان و برطرف کردن مشکلات و نیازهای شهری آنها از وظایف و دغدغه های مدیریت شهری منطقه ۴ است که در این طرح به طور جدی پیگیری می شود.

وی افزود: خوشبختانه طی بازدیدهای مداوم روزانه که از محلات ۲۰ گانه و نواحی ۹ گانه این منطقه داشته و داریم، روند موفقیت آمیز و رضایت بخش این طرح را شاهد هستیم که در اینجا به همکاران خدوم خود در تمامی حوزه ها خداقوت گفته، اجرای ادامه این طرح را با تمام همت از آنها طالبیم.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای اقدامات موجب افزایش اعتماد شهروندان شده و مجموعه مدیریت شهری این منطقه حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

کمالی زاده افزود: رفاه و آسایش همشهریان در استفاده از امکانات شهری از وظایف شهرداری منطقه ۴ است، از  این رو طرح بهار جانها به عنوان فرصتی ویژه و مغتنم برای خدمت رسانی به شهروندان به صورت جدی در حال اجراست.

وی گفت: شهروندان می توانند در صورت داشتن هرگونه خواسته‌ای درخصوص عملیات و اقدامات شهری با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مشکل و خواسته خود را با این سامانه مطرح و پیگیری کنند.

 انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 33619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =