شمیم  عطر بهار در بوستان نوفل لوشاتو به مشام می‌رسد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از رویداد بهترین سفره آرایی هفت سین و جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در بوستان نوفل لوشاتو خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "اسمعیل قضاتلو" با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی سال و قرار گرفتن در آستانه نوروز ۱۴۰۲ گفت : طبق رسومات ملی، ایرانیان هرساله هنگام نو شدن سال با نشستن کنارسفره هفت سین و آرزوی بهترین ها برای خود و اطرافیان پا در سالی جدید می‌گذارند.

وی در ادامه با اشاره به رواج، فرهنگ‌سازی و زنده نگاه داشتن آیین‌های سنتی گفت: در این راستا رویداد بهترین سفره آرایی، هفت سین و جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در منطقه ۴ با همت  اداره امور بانوان و با هدف ایجاد فضایی شاد و آماده سازی فضای شهری برای استقبال از سال نو در بوستان نوفل لوشاتو برگزار شد.

قضاتلو افزود: در این جشنواره و رویداد هنری سفره‌های هفت سین خلاقانه، سبزه آرایی زیبا، چیدمان زیبای این سفره‌ها و تزیین زیبا و خلاقانه تخم‌مرغ‌های رنگی به رقابت پرداختند.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: این مراسم با مشارکت فرهنگسرای سلامت، یکشنبه ۲۱ اسفندماه در بوستان نوفل لوشاتو با حضور ۶۰ نفر از شهروندان برگزار شد و در پایان از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 33635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =