آماده باش منطقه ۴ در آخرین سه شنبه سال

شهردار منطقه ۴ تهران از آماده باش این منطقه در آخرین سه شنبه سال خبر داد و گفت: در این روز تمهیدات ویژه ای برای افزایش ایمنی و امنیت محلات اندیشیده شده است تا در این شب لحظات خاطره انگیزی برای شهروندان رقم خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، " علی اصغر کمالی زاده" بابیان این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی ساختمان های مسکونی ، اماکن تجاری،  بوستان‌ها و همچنین ایمنی تردد شهروندان با همکاری نواحی ۹ گانه، حوزه‌ها و ادارات مرتبط و با مشارکت نیروی انتظامی و نظامی، مراکز درمانی، بیمارستان ها و اورژانس تمهیدات لازم برای سه شنبه ای ایمن خواهد شد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه افزود: طی روزهای گذشته ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل به منظور اقدامات پیشگیرانه و حفظ ایمنی و آسایش روحی و جسمی برای شهروندان به ویژه کودکان، نوجوانان و سالمندان در چهارشنبه سوری اقدام به برگزاری جلسات هماهنگی با سازمان‌های امدادی و خدمات رسان مبنی بر احراز آمادگی و استقرار نیروهای عملیاتی و  سازمان‌های تخصصی عضو ستاد در مرکز کنترل دوربین‌های ترافیکی و  نظارتی  شرق تهران کرد.

کمالی زاده افزود: همچنین در راستای اقدامات پیشگیرانه در چهارشنبه سوری سال جاری آماده به کار بودن تجهیزات موتوری سبک و سنگین امدادی، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کودکان و دانش آموزان در مدارس سطح منطقه توسط مربیان خانه دوام و ایمنی محلات ۲۰ گانه و اطلاع رسانی پیرامون مخاطرات پیش روی شهروندان از طریق بنرهای بیلبوردی و فضای مجازی صورت گرفت.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: امیدوارم با مساعدت و همکاری شهروندان فهیم و مراقبت های ویژه بتوانیم از این شب به عنوان شبی خاطره انگیز و زیبا یاد کرده و اوقات مفرح و سالمی را در کنار خانواده سپری می کنیم.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 33686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =