فعالیت‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد،توسعه‌، شکوفایی و تحول است

نشست صمیمانه و فصلی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد با کارکنان در «کوشک باغ هنر» برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، این نشست صمیمانه، طبق سنوات سال‌های گذشته در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در این نشست شنونده دغدغه‌های کارکنان اراضی عباس‌آباد بود.

او ضمن آرزوی پربرکتی در سال ۱۴۰۲ به خلاقیت، پویایی، توسعه عمرانی و فرهنگی، همچنین افزایش راندمان کاری در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تاکید کرد.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، همچنین با اشاره به سبقه شرکت نوسازی عباس‌آباد، گفت: در گذشته تمرکز عباس‌آباد روی فعالیت‌های عمرانی و زیرساخت‌ها بوده اما از این به بعد هدف منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد که بیش از ۴۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد، توسعه‌، شکوفایی و تحول است. ‌

در ادامه این نشست از زحمات امیر مغربی، رییس سابق اداره حفاظت و حراست اراضی عباس‌آباد تقدیر و محسن رازانی به عنوان سرپرست حفاظت و حراست در اراضی عباس آباد معرفی شد.

همچنین از امین کفایتی، سید احمد حقیقی، خانم سماکار، عباس دشتی، خانم جمشیدی، خانم اسلامی، ابوالقاسم قاسمی، حامد کشاورز، نادرعباس‌آبادی، رضا گودی، حسین نوریان، اسماعیل ‌اصغرزاده، علیرضا شاکری، مسعود قاسمی، محمد بابازاده، رسول کرمی، خانم راسخی،احمد  سیف‌نیک، میلاد دهقان، مقصود رحیمی، ابراهیم یوسفی، عباس کامل، محمدرضا همراهی، یوسف میرزایی و رضا حبیبی به عنوان کارکنان نمونه تقدیر شد.

اجرای موسیقی و سخنرانی حجت‌الاسلام برمایی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 33697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =