شادی کودکان کار در جشنواره زمستانی توچال

سازمان ورزش شهرداری تهران با برگزاری جشنواره زمستانی در آخرین روزهای زمستان سال ۱۴۰۱، یک روز شاد را برای کودکان کار تهران فراهم ساخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، برگزاری این جشنواره، تدبیر اداره تفریحات ورزش سازمان به منظور فراهم آوردن زمینه حضور ۲۵۰ کودک کار در فعالیت‌های تفریحی- ورزشی و ساختن روزی شاد و خاطره ای به یاد ماندنی برای این کودکان بود.

محمد مشهدی یاری رییس اداره تفریحات و بازی‌های سازمان ورزش در این باره اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های مختلف تفریحی و ورزشی از جمله جشنواره‌های زمستانی برای اتمام اقشار به طور مستمر در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس، حضور ۲۵۰ کودک کار در ارتفاعات توچال، با همکاری و مشارکت شایسته و میزبانی مطلوب منطقه ۱۷ شهرداری امروز؛ ۲۴ اسفندماه، انجام پذیرفت.

سازمان ورزش پیش از این نیز دو جشنواره زمستانی را به هنگام نزول بارش‌های آسمانی و روزهای برفی پایتخت، در بوستان‌های شهر تهران برگزار کرده بود. این جشنواره اما ویژه کودکان کار طراحی و اجرا شد.

بر اساس این گزارش؛ یکی از اهداف و رسالت‌های سازمان ورزش، ایجاد دسترسی آسان و ارزان به امکانات و تفریحات ورزشی برای تمام اقشار است که گامی موثر در راستای ایجاد عدالت اجتماعی به شمار می رود.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 33757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =