مشاور شهردار منطقه ۱۲، بهترین داور سال ۱۴۰۱ شد

مشاور شهردار منطقه ۱۲ در امور اجتماعی و فرهنگی به انتخاب روزنامه ابرار ورزشی (روزنامه‌ای با سابقه ربع قرن فعالیت)، بهترین داور سال ۱۴۰۱ شناخته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ و به نقل از شبکه تلویزیونی تهران، روزنامه ابرار ورزشی در شماره امروز خود، سه‌شنبه، ۲۴ اسفند، طبق روال هرساله، بهترین‌های فوتبال ایران در سال ۱۴۰۱ را انتخاب کرد.

بر اساس گزارش ارائه‌شده در برنامه تلویزیونی «روزنامه‌های ورزشی صبح کشور» که صبح هر روز از شبکه ۵ صداوسیما پخش می‌شود، سیدمهدی سیدعلی، مشاور شهردار منطقه ۱۲ در امور اجتماعی و فرهنگی به انتخاب این روزنامه پرسابقه ورزشی، بهترین داور سال ۱۴۰۱ کشور معرفی شد.

سیدعلی از داوران لیگ برتر کشور که از لیگ دوم برتر به قضاوت بازی‌های فوتبال کشور مشغول است، از باسابقه‌ترین داوران کشور به شمار می‌رود و به گفته مجری این برنامه تلویزیونی هرگز شائبه‌ای در قضاوت‌هایش وجود نداشته است.

این داور باتجربه در سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار به عنوان داور وسط کار خود را آغاز کرد و چندین بار به عنوان بهترین داور لیگ برتر کشورمان انتخاب شد.

وی تا به حال ۲۰۰ مسابقه را در لیگ برتر کشورمان به عنوان داور وسط قضاوت کرده؛ همچنین داوری مسابقات مهمی از جمله فینال جام حذفی فصل ۹۵ و ۹۶ بین تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز را در کارنامه خود دارد. داوری شهرآورد پایتخت ۹۸ هم از مهم‌ترین قضاوت‌های به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 33798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =