روزشمار طرح بهاران خدمت در منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ گفت: طرح بهاران خدمت در منطقه هشت تهران رو به پایان است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، فاطمه تنهایی با اشاره به بسیج حوزه های اجرایی در طرح بهاران خدمت گفت: این اقدامات در چهار معاونت خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران از ۱۵ اسفند آغاز شد و به صورت شاخص ۲۷۰۰۰خط کشی طولی، تعویض و نوسازی ۱۰۰۰عدد از تجهیزات ایمنی ترافیکی، ۱۰۵۴متر مربع لکه گیری آسفالت، ۱۵۰۰ متر مربع فرش گل، نصب سفره های هفت سین،  المان‌های نوروزی و نورپردازی در ۱۲ نقطه و لایروبی ۴۶۲۰۰ متر طول از مسیل ها  انجام و در حال اتمام است.

تنهایی با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت خدمات شهری ومحیط زیست در طرح بهاران خدمت گفت: نصب المان‌های نوروزی و نوری در ۱۲ نقطه، سفره آرایی هفت سین در سه نقطه از منطقه (میدان قمر بنی هاشم، میدان نبوت و میدان امام رضا(ع) )، جانمایی ۱۲ تخم مرغ نوروزی در سطح منطقه، خراطی ۲عدد نیم تنه درخت در محله لشگر و میدان نبوت، رنگ آمیزی نرده های ایستگاه های آتش نشانی ، رنگ آمیزی پل های عابر مکانیزه و جداول خیابان های اصلی  جهت زیباسازی بصری بخشی از اقدامات انجام گرفته در این معاونت بوده است.

وی از ایجاد ۱۵۰۰ متر مربع فرش گل، ۵۰ عدد سبد گل، طراحی ۴ عدد ماشین گل در معابر اصلی،  نصب ۶ عدد طاق نصرت و ۲۱۵ متر مربع دیوار سبز در سطح محدوده خبر داد و افزود: علاوه بر این اقدامات در حوزه زیباسازیی، لایروبی ۴۶۲۰۰متر طول از مسیل ها ، قنوات و کانال های منطقه هشت، نوسازی ۱۵۶ عدد مخزن، رسیدگی به ۱۵۳ دستگاه لوازم ورزشی و ۳۴چشمه سرویس های بهداشتی بوستان ها، رفع خطر ۲۰ اصله از درختان در این منطقه انجام شده است.

شهردار منطقه۸ در ادامه از تعویض و نوسازی هزار عدد از تجهیزات ایمنی ترافیکی در محدوده بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: تجهیزات ایمنی ترافیکی فرسوده بزرگراه امام علی(ع) در محدوده درگیر منطقه۸ تهران تعویض و بازسازی شد.

تنهایی از تهیه و نصب ۵۰۰ گل‌گادریل باهدف ایمن سازی مسیرهای بزرگراهی، نصب ۱۵۰ عدد استوانه پلاستیکی و ۶۰ متر طول گاردریل و مجموع ۱۲۰ عدد تابلوی جهت نما و خطر نما در سطح  این بزرگراه خبر داد و افزود: درمدت اجرای طرح بهاران خدمت ساماندهی تابلوها و تجهیزات ترافیکی، ایستگاه های بی آرتی درنقاط شناسایی شده انجام شد.

شهردار منطقه ۸ به آدرس های اجرای این تجهیزات ترافیکی اشاره کرد و تصریح کرد: مکان های شناسایی شده در بزرگراه امام علی(ع) حدفاصل تقاطع سبلان تا تقاطع بزرگراه شهید سلیمانی قرار گرفته است که پیش از این توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک مورد مطالعه قرار گرفته بود.

فاطمه تنهایی همچنین از عملیات عمرانی در ۵۲ معبر سطح منطقه خبر داد و افزود: این طرح در ۵۲ معبر انجام شد که شامل لکه گیری آسفالت در ۱۰۵۴متر مربع، ۶۵۵ متر طول احداث جداول، ۶ متر مربع پیاده رو سازی، هم سطح سازی و مرمت  ۲۰ دریچه و... بوده است.

شهردار منطقه۸ در پایان گفت: شهرداری این منطقه در آستانه بهار همه تلاش خود را در راستای ارائه خدمات به شهروندان ارائه خواهد کرد تا این اقدامات به نحو احسن و با نظارت کامل انجام تا شاهد رضایت حداکثری شهروندان و میهمانان نوروزی باشیم.

انتهای پیام

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 33882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =