راه اندازی ستاد گردشگری استقبال از مسافران نوروزی در منطقه ۲۱

واحد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ باتوجه به فرارسیدن ایام نوروز و با هدف استقبال از مسافرین نوروزی پایتخت، اقدام به برپایی ستاد گردشگری از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ خواهد کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "میر محمد مطهری موید" معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: برنامه های اجرایی این معاونت در ایام نوروز با مشارکت تمامی ادارات، نواحی سه‌گانه و مدیریت محله‌ها اجرایی خواهد شد.

وی افزود: استقرار محل‌های اسکان مسافران نوروزی در بوستان حضرت خدیجه(س) و شهرک غزالی با عنوان مهمان نواز در بهار ایران، برپایی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و توزیع بسته‌های گردشگری در چهار بوستان شاخص منطقه ۲۱ از جمله حضرت خدیجه(س)، نیلوفر، نرگس و استقلال از مهم‌ترین اقدامات اجرایی است.

مطهری موید تاکید کرد: توزیع پیک نوروزی کودک با مفاهیم فرهنگی، برپایی برنامه نوروزخوانی در مدح بهار طبیعت و ذکر مفاهیم مذهبی، اعزام شهروندان به تورهای تهرانگردی روزانه و شبانه در تهران، گشت‌وگذار با روزه اولی‌ها و بازدید از موزه‌ها همراه با افطاری ساده، برگزاری مسابقه عکاسی، پاکسازی محیط زیست شهری در روز طبیعت با مشارکت سمن‌ها، اکران تصاویر و جاذبه‌های گردشگری منطقه از جمله برنامه‌های اجرایی می‌باشد.

شایان ذکر است؛ علاوه بر اسکان مسافران نوروزی در بوستان حضرت خدیجه(س)، غرفه‌های ترویج عفاف و حجاب، فرهنگ روزه‌داری، بازی‌های ورزشی و فرهنگی، نمایشگاه‌های صنایع دستی و توزیع افطاری ساده بین مسافرین نوروزی نیز برپا می‌شود.

انتهای پیام

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
کد خبر: 33891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =