وضعیت ترافیک تهران مطلوب است/شهروندان از پارک خودرو در مکان‌های نامناسب و انسداد راه جلوگیری کنند

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:با توجه به اینکه بخشی از شهروندان روز گذشته تهران را ترک کرده و برخی مراکز آموزشی، خصوصی و دولتی نیز تعطیل شده اند وضعیت ترافیکی مطلوبی داریم.

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو  با خبرنگار شهر در مورد وضعیت ترافیکی معابر پایتخت  اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از شهروندان روز گذشته تهران را ترک کرده و برخی مراکز آموزشی، خصوصی و دولتی نیز تعطیل شده اند وضعیت ترافیکی مطلوبی را شاهد هستیم.

وی افزود: به ویژه در محورهای بزرگراهی وضعیت کاملا عادی بوده و در این محورها بار ترافیکی عقب افتاده و سنگینی ترافیک در جایی مشاهده نمی شود. به همین دلیل سرعت وسایل نقلیه افزایش خواهد داشت لذا به مردم عزیز توصیه می کنیم با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

وی تصریح کرد: در معابر مرکزی و پیرامون مراکز خرید مانند خیابان شریعتی، جمهوری، ری در برخی مقاطع شاهد ترافیک مقطعی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در این باره نیز در رابطه با پارک وسایل نقلیه توصیه می شود شهروندان محترمی که برای خرید به این مراکز مراجعه می کنند خودرو را در محلی که باعث انسداد راه و عقب افتادن بار ترافیکی می شود، پارک نکنند.

انتهای پیام

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 33898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =