ایستگاه‌های گردشگری منطقه ۴ میزبان گردشگران نوروزی پایتخت

شهردار منطقه ۴ گفت: چهار ایستگاه نوروزی گردشگری این منطقه با هدف اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگران پذیرای مسافران نوروزی، در ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ " علی اصغر کمالی زاده"  با اشاره به استقبال گردشگران از ورود و اقامت در پایتخت ایران گفت: با توجه به افزایش سفرهای نوروزی و استقبال مسافرین و گردشگران از اقامت در تهران اداره گردشگری منطقه ۴ از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ اقدام به استقرار غرفه استقبال از مسافرین نوروزی در مبدا ورودی شمال شرق تهران و ۳ غرفه اطلاع رسانی در سطح منطقه ۴ کرده است .

او  در ادامه به فعالیت‌های ایستگاه استقبال از مسافرین نوروزی در مبداء ورودی شمال شرق تهران به بزرگراه شهید بابایی اشاره کرد و گفت: ایستگاه استقبال از مسافرین نوروزی در ورودی شرقی بزرگراه شهید بابایی به تهران جنب بوستان مسافر برپا شده است که شامل چیدمان سفره هفت سین نوروز، نصب بنرهای معرفی اماکن گردشگری منطقه ۴ و استقرار غرفه اطلاع رسانی می شود.

شهردار منطقه ۴  از توزیع بسته‌های نوروزی، توزیع کتابچه ویژه کودکان به منظور آشنایی کودکان با اماکن تفریحی شهر تهران و پذیرایی با افطاری ساده در غرفه اطلاع رسانی ایستگاه بوستان مسافر خبر داد.

کمالی زاده  همچنین با اعلام استقرار ۳ غرفه اطلاع رسانی با عنوان تهران دوست داشتنی در سطح منطقه  اعلام کرد : ۳ غرفه گردشگری نیز با هدف ارتقاء سطح رفاه و نشاط اجتماعی شهروندان درمقابل ورودی درب اصلی باغ پرندگان ، جنب درب اصلی فرهنگسرای اشراق و میدان رسالت مستقر شده اند که در کنار توزیع بسته های گردشگری از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پاسخگوی گردشگران و مسافرین هستند .

او از حرکت کاروان عروسکهای نوروزی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و افزود : کاروان‌های نوروزی شامل تن پوش عمونوروز و حاجی فیروز و برخی از شخصیتهای کارتونی در نواحی ۲ ،  ۶ ،  ۷ و ۸ با حرکت در سطح محلات ، شادی را برای شهروندان به ارمغان می آورند.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 34082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =