اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر تهران بسیار بهتر شده است

شهردار منطقه ۱۱ تهران با بیان این که امسال موضوع اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر تهران نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر بوده است، گفت: با چهار محور اصلی گردشگری در میدان راه‌آهن، میدان منیریه، میدان حسن‌آباد و بوستان دانشجو واقع در چهارراه ولیعصر(عج)، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی هستیم.

سیدمحمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: در ایام نوروز تاکنون شهروندان و میهمانان نوروزی، استقبال بسیار خوبی از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری منطقه، داشته‌اند.

وی با قدردانی از فعالیت‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران، افزود: با فعالیت‌های این ستاد، موضوع گردشگری به موضوعی تخصصی و به یک دغدغه مهم در شهر تهران، تبدیل شده است.

شهردار منطقه ۱۱ تهران، ادامه داد: امسال موضوع اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر تهران نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر بوده است و شاهد استقبال خوب شهروندان از مشاوره تلفنی گردشگری سامانه‌ ۱۳۷، بوده‌ایم.

موسوی درباره فعالیت‌های نوروزی و گردشگری منطقه ۱۱، بیان کرد: این منطقه به نحوی پایتختِ پایتخت ایران است و بخشی از هویت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی شهر تهران در منطقه ۱۱ تعریف می‌شود. همچنین آثار تاریخی متعدد و جاذبه‌های گردشگری بسیار خوبی در این بخش از تهران وجود دارد و به همین علت این منطقه از تهران به مقصد بسیاری از شهروندان و مسافران نوروزی تبدیل شده است.

وی یادآور شد: در منطقه ۱۱ در ایام نوروز، چهار محور اصلی گردشگری در میدان راه‌آهن، میدان منیریه، میدان حسن‌آباد و بوستان دانشجو واقع در چهارراه ولیعصر(عج) پیش‌بینی شده است و ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در این محورها، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی هستند.

شهردار منطقه ۱۱ با معرفی جاذبه‌های گردشگری این منطقه، تاکید کرد: موزه مینایی، موزه مقدم، موزه جنگ، خانه تیمورتاش، موزه ملی قرآن، موزه مردم شناسی، موزه روانشناسی در بیمارستان روزبه، موزه دخانیات و موزه‌های خصوصی به همراه اماکن گردشگری در بوستان بزرگ رازی از جمله جاذبه‌های گردشگری این منطقه هستند که شهروندان می‌توانند در ایام نوروز از این اماکن بازدید کنند.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر: 34106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =