ایمن‌سازی معابر پر تردد منطقه ۱۹ با اجرای عملیات خط کشی محوری

شهردار منطقه ۱۹ گفت: به منظور ساماندهی ترافیکی و زیباسازی معابر منطقه، خط کشی محوری ممتد و منقطع در معابر و خیابان‌های منطقه به طول ۳۵۲۰ متر در قالب طرح بهاران خدمت انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،تورج فرهادی با اشاره به اینکه خط کشی محوری علاوه بر زیبایی محیطی، تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی معابر و خیابان‌ها دارد افزود: به همین منظور طی روزهای اخیر عملیات خط کشی در خیابان‌های بهمنیار حد فاصل خیابان عباسی تا وصال به طول ۶۵۰ متر، شهید مرادی ۱۵۰ متر طول و بنفشه ۹۰ متر طول در چهار لاین انجام شد.

وی افزود: در راستای افزایش ضریب ایمنی، تسریع و سهولت در تردد خودروها با استفاده از رنگ‌های ترافیکی مخصوص خط کشی خیابان‌ها و ﺳﻄﻮح ﭘﺮﺗﺮدد در معابر اصلی شهر مانند بلوار شهید ورامینی از میدان مادر تا میدان شهید بهلول محمودی، بزرگراه شهید چراغی ورودی خیابان مکتب العباس تا پایانه شهید سروری، خیابان رحمان شمالی و جنوبی و خیابان انقلاب حد فاصل شهید بختیاری تا شهید زلفی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش؛ ضمن اینکه خط کشی داخل پایانه شهید سروری به طول ۷۰۰ متر محیطی، جداول بیرون و پیرامون نیز انجام شده است.

فرهادی با اشاره به رنگ آمیزی بلوک عابر پیاده در خیابان شهید زلفی به کوچه‌های شهید زینالی و شهید یعقوبی به ادامه خط کشی‌ها طی روزهای آتی در مسیرهای دیگری تأکید کرد.
انتهای پیام /

۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
کد خبر: 34173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =