تغییر جهت مسیر حرکتی خودروها در برخی از معابر منطقه ۱۳

شهردار منطقه۱۳ از تغییر جهت حرکت خودروها در برخی از معابر منطقه با هدف کاهش بار ترافیکی محدوده توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در خصوص مسیرهایی که شامل تغییر جهت حرکتی می شوند، گفت : این تغییر مسیر شامل خیابان های سوم و چهارم نیروهوایی حدفاصل پیروزی تا ۴/۲۴ و ۳/۲۴ و همچنین سرتاسر خیابان طبرسی و خیابان پرواز حدفاصل صفا تا شاکری می شود.

او با اشاره به اینکه تغییر جهت چهار خیابان در محدوده منطقه به منظور بهبود وضعیت ترافیکی در راستای ارتقای کیفیت زندگی در سطح منطقه صورت گرفت، افزود :  این اقدام ، پس از طرح در کمیته های فنی مربوطه و صدور مجوز های لازم انجام پذیرفت و تلاش شده جهت بندی ها به گونه ای تغییر کند تا بیشترین بهره وری از معابر را داشته باشیم به طوری که ترافیک عبوری از منطقه کمتر شود.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : اصلاح هندسی ابتدای خیابان های سوم و چهارم نیروهوایی و همچنین دسترسی تندرو به کندرو خیابان پیروزی حدفاصل محدوده مذکور نیز از دیگر اقدامات انجام شده است .
سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه با اشاره به تغییر مسیر های ترافیکی تصریح کرد:بر اساس طراحی های انجام شده، خیابان سوم نیروی هوایی یکطرفه شمال به جنوب ، خیابان چهارم نیروی هوایی یکطرفه جنوب به شمال ، خیابان طبرسی یکطرفه شمال به جنوب و انتهای خیابان پرواز یکطرفه جنوب به شمال می شود.

او  بهره وری بیشتر از شبکه معابر ، کاهش ترافیک عبوری ، توسعه پارکینگ های سطح منطقه و توسعه پیاده راه های منطقه را از جمله رویکرد های  معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه در سال جدید برشمرد.

انتهای پیام/

۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 34248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =