با توجه به شرایط اقتصادی انتقال مخازن سوخت شهران بعید است

شهر: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران معتقد است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور ، انتقال مخازن سوخت شهران بعید به نظر می رسد و حتی اگر قرار بر انتقال باشد ممکن است این انتقال یک دهه طول بکشد.

رضا کرمی محمدی، رییس سازمان پیشگیری و  مدیریت بحران شهر تهران درباره جلسه اخیری که برای مخازن سوخت شهران برگزار شد به شهر گفت: این جلسه به دعوت تعدادی از اعضای شورای شهر برگزار شد و کسانی که به نحوی با این موضوع در ارتباط بودند در این جلسه حاضر شدند و شرایط و مخاطرات موجود را بررسی کردند و تصمیماتی در این زمینه گرفتند و قرار شد که رایزنی با وزارت نفت برای تعیین تکلیف این مخازن آغاز شود.

او در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال انتقال این مخازن وجود دارد، گفت: هنوز چنین تصمیمی اتخاذ نشده اما اگر روزی این تصمیم گرفته شود، انتقال این مخازن مرحله طولانی را طی خواهد کرد و نوع تاسیسات و انتقال آن پروژه ای است که ممکن است حتی تا ۱۰ سال طول بکشد.

کرمی گفت: حتی در صورتیکه این تصمیم گرفته شود باید به این مساله توجه کرد که جای جدیدی که این مخازن به آنجا منتقل می شود کجاست و چه شرایطی دارد و مکان یابی برای  این مخازن دارای پیچیدگی های بسیاری است و با توجه به این که شرایط اقتصادی کشور خاص است بعید می دانم در شرایط کنونی چنین تصمیمی گرفته شود .

خبرنگار: اکبر بیاتی

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 3618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =