۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 36328

روابط عمومی با اعتماد عمومی یک سازمان سر و کار دارد

امیر نورمحمدی - مدیرعامل شرکت شهر سالم
 روابط عمومی با اعتماد عمومی یک سازمان سر و کار دارد

تولید محتوای گسترده در شبکه‌های اجتماعی که هر شهروند را به یک رسانه مبدل ساخته، روابط عمومی را از بخشی در حاشیه سازمان به چشم بینا و ذهن خلاق آن مبدل کرده است؛ این مهم، یادآور ارتقاء جایگاه و مسئولیت تک تک کنشگران این عرصه است.

بدون تردید صلاحیت روابط عمومی در صمیمیت و شجاعت اعضای آن است؛ با تدبیر خلاقانه و مساعی جمعی افرادی چنین است که می‌توان به تقویت تصویر درست از سازمان و تخفیف انگاره‌های غلط و غیرواقعی امید بست. به این ترتیب، روابط عمومی با مهمترین وجه یک سازمان که همانا اعتماد عمومی است، سر و کار دارد.

در دنیای متاثر شده از انفجار اطلاعات، باید مسلح به علم و متعهد به حقیقت، عرصه‌های ارتباطات و اطلاع‌رسانی را به مسیری از همکاری و هم‌افزایی خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده تبدیل کرد؛ فضایی همراه با همدلی که با درک متقابل، عبور از مشکلات ریز و درشت را امکان‌پذیر می‌کند.

تولید محتوای گسترده در شبکه‌های اجتماعی که هر شهروند را به یک رسانه مبدل ساخته، روابط عمومی را از بخشی در حاشیه سازمان به چشم بینا و ذهن خلاق آن مبدل کرده است؛ این مهم، یادآور ارتقاء جایگاه و مسئولیت تک تک کنشگران این عرصه است.

روز ارتباطات و روابط عمومی تداعی‌کننده اهمیت روزافزون این بخش از دانش و تجربه بشری است که امروزه با خدمت گرفتن انواع هنرها به قلب تپنده مجموعه تبدیل شده به طوری که حتی تصور فعالیت یک نهاد یا سازمان بدون یک روابط عمومی فعال دور از ذهن می‌نماید.

فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات شبانه‌روزی و تلاش‌های بی‌شائبه همکاران خدوم خود در روابط عمومی شرکت شهر سالم قدردانی می‌کنم.

امید است که همچون همیشه با تجربه و تعهد مثال‌زدنی و بی‌بدیل خود در راستای افزایش اطلاع‌یابی و آگاهی‌بخشی ملزومات و نیازهای شهروندان و همکاران شهرداری تهران، کوشا و شکیبا باشید.

انتهای پیام/

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 36328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =