اصلاح و روکش آسفالت حیاط ۱۰۶ مدرسه طی سال گذشته

مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران، با اشاره به دستورالعمل حمایت از توسعه و تجهیز مدارس، از اصلاح و روکش آسفالت حیاط ۱۰۶ مدرسه طی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "سیدمحمد فیاض" مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق با بیان اینکه زیرساخت‌های مناسب در مدارس و مراکز آموزشی، نقشی سازنده در انتقال دانش و مهارت به دانش‌آموزان و نیز یادگیری حقوق و تکالیف شهروندی ایفا می‌کند، اظهار داشت: معاونت‌های فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه در راستای سیاست‌های شهرداری تهران و اجرای دستورالعمل حمایت از توسعه و تجهیز مدارس به اجرای اقدامات عمرانی در این مراکز می‌پردازند.

وی یادآور شد: طی سال ۱۴۰۱، فضای باز ۱۰۶ واحد مدرسه در سطح شهر تهران با استفاده از ۶۷۰۰ تن آسفالت مورد اصلاح و روکش قرار گرفته است.

مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران لکه‌گیری و درزگیری آسفالت، عایق‌کاری و ایزوگام سقف، مرمت سرویس‌های بهداشتی و رنگ‌آمیزی دیوار و نرده‌ها را از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده به منظور حمایت از توسعه و تجهیز مدارس خواند و خاطرنشان کرد: با احتساب این اقدامات تعداد مدارس برخوردار از حمایت‌های عمرانی مناطق شهرداری تهران طی سال ۱۴۰۱ به ۱۶۳ واحد می‌رسد.

به گفته "فیاض" فعالیت‌های عمرانی در سطح مدارس با توجه به سیاست‌های مدیریت شهری پایتخت، طی سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر: 36693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =