کاروان عاشقی در ۱۰ محله پایتخت اجرا می‌شود/ تهیه بسته اوقات فراغت تابستانی

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با پرداختن به برنامه کاروان قرار عاشقی، گفت: این برنامه در دهه کرامت به مدت ۱۰ شب (ساعت ۲۰) در ۱۰ محله پرتردد از مناطق مختلف تهران اجرا می‌شود.

مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در خصوص برگزاری کاروان عاشقی در سطح شهر در دهه کرامت اظهار کرد: بر اساس سیاست های حوزه اجتماعی، برگزاری جشن های میدانی و محلی را در برنامه داریم. به طوری که فراهم کردن زمینه شادی و انتقال معارف و شور و هیجان بین مردم شهر را در دهه کرامت در مدل های مختلف برنامه ریزی کرده‌ایم؛ از جشن های اصلی شهر تهران گرفته تا جشن های محلی.

وی با بیان اینکه در خصوص کاروان قرار عاشقی، برنامه ریزی هایی با شبکه سه سیما انجام شد و این برنامه در دهه کرامت به مدت ۱۰ شب (ساعت ۲۰) در ۱۰ محله پرتردد از مناطق مختلف تهران اجرا می شود؛ افزود: این کاروان شامل برپایی استیج فرهنگی هنری و حضور به هم رسانی خادمیاران کانون خدمت رضوی است که خادمان آستان قدس رضوی در تهران با برگزاری آیین پرچم‌گردانی و ایجاد فضای معنوی آستان قدس رضوی در مراسم، فضای روح‌نوازی را ایجاد می‌کنند. همچنین در کنار آن، گذر فرهنگی و گذر امام رضایی شکل گرفته و محله برگزار کننده مراسم، نورافشانی و چراغانی می شود، غرفه های پذیرایی و فرهنگی در آن شکل می گیرد تا برنامه های جذابی را در آن محل داشته باشیم. این برنامه هر شب ساعت ۲۲ از شبکه ۵ پخش می شود و خوشبختانه استقبال خوبی از این برنامه ها در محلات مختلف داشته‌ایم. 

زیبایی نژاد با بیان اینکه مجموعه هیات ها، پایگاه های بسیج، اهالی و کاسبان محله ها نیز خودشان پای کار هستند تا این جشن‌ها برگزار شود و ما به آنها کمک می کنیم، ادامه داد: این برنامه ها در بوستان گلزار منطقه ۱۵ ( ۳۰ اردیبهشت)، میدان ازگل منطقه یک (۳۱ اردیبهشت)، بوستان کوکب منطقه ۹ ( یکم خرداد)، بوستان دامپزشکی منطقه ۱۱ ( ۲ خرداد) و مسجد لرزاده منطقه ۱۲ (۳ خرداد) برگزار شده و در میدان نبوت منطقه ۸ (۴ خرداد)، قدمگاه صالحیه منطقه یک (۵ خرداد)، میدان کمال الملک منطقه ۲۱( ۶ خرداد)، صحن امامزاده حسن منطقه ۱۷( ۷ خرداد) و مسجد چهارده معصوم منطقه ۱۹ ( ۸ خرداد) نیز برگزار خواهد شد. 

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در پایان درباره برنامه های شهرداری برای ایام تابستان و اوقات فراغت توضیح داد: بسته هایی برای اوقاغت فراغت برای تابستان طراحی کردیم که در آن از ظرفیت محرم و صفر نیز استفاده می کنیم که مرحله جمع بندی نهایی خود را طی می کند و پس از آن اطلاع رسانی می شود. 

انتهای پیام/

۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
کد خبر: 36704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =