جلب مشارکت مردمی در اقدامات الزامی است

شهردار منطقه۱۱ در دیدار با مدیران محلات۱۷گانه گفت: خدمات محله به مردم باید ملموس باشد و جلب مشارکت مردمی در اقدامات الزامی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ سید محمد موسوی شهردار منطقه با مدیران محلات۱۷گانه نشستی داشت و موضوعات و مطالبات آنها را مورد بررسی قرار داد .
 طی این نشست حمیدرضا عموزاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گزارشی را در خصوص اهم اقدامات مدیران محلات ارایه کرد و مدیران نیز از دغدغه ها و مطالبات و موضوعات پیش رو در مدیریت سرای محلات گفت‌وگو کردند. 

شهردار منطقه۱۱ پس از شنیدن سخنان مدیران محلات گفت: مدیریت محله قطب ارتباط با مردم است و شهرداری ساختمان و زیر ساخت را برای این ارتباط فراهم کرده است. فعالیت مدیریت محله نباید محدود به گروه یا قشر خاصی باشد و باید نسبت به جمعیت محله؛ خدمات متنوعی ارایه شود.

وی افزود: امروزه فضای ارتباطی مردم دچار تحول شده است و برای مدیران محلات فعالیت در شبکه های اجتماعی مهم است. منطقه ای که بیش از۳۰۰هزار نفر جمعیت دارد باید ارتباطات هوشمند را برای این جمعیت فراهم کرد.

شهردار منطقه۱۱ خاطر نشان کرد: زحمات بسیاری در حوزه اجتماعی کشیده می‌شود ولی باید به مطالبات نگهداشت شهری؛ عمرانی و شهرسازی و تمامی حوزه های شهری مردم توجه کرد و مدیر محله به عنوان بازوی ارتباطی مردم و مدیریت شهری بایداین موضوعات را پایش و ارزیابی کند و نیاز سنجی بشود و اطلاع رسانی انجام شود.


 موسوی در پایان تصریح کرد: بعضا مردم گله مندند که سرای محله گزینشی و برای عده ای خدمات می دهد که این پذیرفته نیست . پای حرف مردم بشینید سرای محله را خانه دوم مردم بدانید و هرکجا که نیاز به کمک بود ما در کنار شما هستیم و تسهیلگری خواهیم کرد . به الزام مشارکت مردم در امور و خدمات محلی توجه کنید و حتما برنامه ریزی کنید چرا که مشارکت مردم پایه و اساس فعالیت مردمی است.

در ادامه این نشست شهرداران نواحی و مدیران حوزه اجتماعی فرهنگی منطقه۱۱ نیز موضوعاتی را ارایه کردند و مقرر شد مدیریت روابط عمومی منطقه، به برگزاری دوره ویژه سواد رسانه ای برای مدیران محلات قدام کند.

۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 36761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =