پنجم شهریور؛ مهلت ارسال آثار عکاسی از «منطقه گردشگری عباس آباد»

شهر: روز گذشته ۲۹ مرداد، تور عکاسی از منطقه فرهنگی-گردشگری عباس آباد با همکاری آژانس عکس تهران برگزار شد. عکاسان تا پنجم شهریور مهلت دارند تا ۱۰ فریم از عکس‌های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

فریدون قربانی، مدیر آژانس عکس تهران در گفتگو با شهر، ضمن اعلام این خبر افزود: روز گذشته ۲۹ مرداد، بیش از ۷۰ نفر عکاس رسانه خبری، مکتوب و آنلاین در تور عکاسی از منطقه گردشگری عباس آباد شرکت کردند.همچنین دانشجویان، هنرجویان و عکاسان حوزه شهری و طبیعت در این تور حضور داشتند.

او ضمن اشاره به سخنرانی اساتید عکاسی ساتیار امامی و یلدا معیری در ابتدای ورکشاپ، یادآور شد: عکاسانی که روز گذشته امکان حضور در تور را نداشتند، می‌توانند امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ مرداد) برای عکاسی به منطقه گردشگری عباس آباد مراجعه کنند. نماهایی از پل و فضاهای شهری، معماری مجموعه چشم انداز و فضاهای طبیعی از بوستان طالقانی، آب و آتش، گنبد مینا، باغ هنر، نگاه‌های خلاقانه و عناصر موجود از رویکردهای این تور عکاسی است.

به گفته قربانی؛ مهلت ارسال آثار عکاسان گرامی تا پنجم شهریور ۱۳۹۹ است. هر عکاس ۱۰ فریم منتخب را تحویل ستاد اجرایی تور می‌دهد تا از سوی داوران سه فریم به عنوان منتخبان نهایی معرفی شود.

مدیر آژانس عکس تهران در پایان افزود: تبلیغات شهری و برگزاری گردهمایی‌های هنرمندان برای ترویج پاتوق‌های هنری از جمله ارکان توسعه گردشگری در شهرها است. برگزاری تورهای عکاسی می‌تواند بهانه‌ای برای رخداد این اتفاقات باشد.

عکاس رتبه نخست یک و نیم میلیون تومان، نفر دوم یک میلیون تومان و به نفر سوم پانصد هزار تومان هدیه داده می‌شود.  

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 3685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =