نصب ۲ دستگاه هوشمند خود دریافت پسماند در منطقه ۱

دو دستگاه RVM (دستگاه هوشمند خود دریافت پسماند) با هدف تشویق و ترغیب شهروندان به تفکیک پسماند خشک از مبدا در شمال تهران نصب شد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: در راستای اجرای طرح کاپ که به عنوان الگوی نوین کاهش پسماند از سال گذشته در مناطق اجرایی شد، نصب دستگاه های RVM نیز با هدف ترغیب شهروندان به تفکیک پسماندها، کاهش تولید پسماند و دفن زباله، حفظ محیط زیست با خرید از میادین میوه و تره بار با تحویل پسماند خشک و...،با هماهنگی مدیریت پسماند منطقه ، انجام و طی آن دو دستگاه در میادین میوه و تره بارشهید  لواسانی و ولنجک نصب شد.
او افزود: شهروندان می توانند در ازای تحویل پسماند های خشک مثل پلاستیک، شیشه و... به این دستگاه، به اندازه ارزش ریالی این محصولات اعتبار دریافت کنند و با این اعتبار که به شکل قبض در اختیار مشتری است از میادین میوه و تره بار خرید کنند.
جعفریان بیان کرد: تا کنون سه دستگاه تغذیه حیوانات شهری نیز در بوستان های نیاوران، جمشیدیه و قیطریه با استفاده از مواد بازیافتی در شمال تهران نصب شده است که با نظارت مستمر نسبت به شارژ و جمع آوری مواد بازیافتی داخل آنها، اقدام می شود.

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 4028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =