ورودی مرکز ترخیص خودرو تغییر می کند

شهر: باشگاه آدرنالین و ساماندهی روددره اوین از جمله مهمترین پروژه هایی است که شهرداری منطقه ۲ به زودی افتتاح می کند.

به گزارش خبرنگار شهر، رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ در حاشیه مراسم افتتاح  پروژه های این منطقه در جمع خبرنگاران درباره پروژه های آینده این منطقه که تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می رسد، گفت: مرکز ترخیص خودرو در خیابان زنجان تنها مرکزی است که در شهر تهران برای این کار وجود دارد و کسانی که برای آزاد کردن خودروها و موتورسیکلت ها مراجعه می کنند باعث ایجاد ترافیک در این ناحیه می شوند که نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.  
او افزود: ایده آل این است که بتوانیم این مرکز را جابجا و به خارج از تهران منتقل کنیم تا مزاحمت آن برای مردم به حداقل برسد ولی اقدامی که در حال حاضر می‌توان انجام داد این است که ورودی ستاد ترخیص خودرو را جا بجا کنیم. بر همین اساس یک نقطه دیگر به عنوان پارکینگ پیش بینی کردیم که به میزان قابل ملاحظه‌ای از ترافیک و تراکم این نقطه کاسته خواهد شد.  
کشت پور در ادامه درباره موضوع ساماندهی رود دره اوین عنوان کرد: این روددره که در زیرمجموعه آتی ساز به عنوان اسلام آباد شمالی جنوبی و مجموعه مناطق مسکونی و بافت فرسوده پل مدیریت مطرح است قرار است بر اساس مصوبه کمیسیون ماده پنج سامان بگیرد. مطالعات آن انجام شده و درصدد هستیم پروژه را به اجرا در بیاوریم.  
به گفته شهردار منطقه ۲ از جمله شاخص ترین پروژه هایی که در سه ماه آینده  به بهره برداری می رسد می توان به پروژه جدید باشگاه آدرنالین که پروژه ای جدید در تهران است، اشاره کرد.
 شهردار منطقه ۲ همچنین درباره پروژه هایی که به بهره‌برداری رسیدند نیز توضیح داد: ۳۵ میلیارد تومان برای ۶ پروژه فرهنگی اجتماعی و عمرانی هزینه شده که بخشی از این پروژه ها به ساماندهی معابر، ورزش های هیجانی روی پل معلق آسمان برای تبدیل آن به مقصد گردشگری و مرکز سلامت روان در ستارخان که توانست خدمات خوبی را به مردم در شرایط شیوع کرونا ارائه کند مربوط است.
او اضافه کرد:  علاوه بر این تعریض خیابان ذوالفقاری به طول ۲۵۰ متر که از خواسته های قدیمی مردم بود انجام شد. علاوه بر این نیروگاه یک مگاواتی که مجموعه برق مصرفی پارک نهج البلاغه را به مقدار ۲۵۰ کیلو وات تامین می کند و ۷۵۰ کیلو وات دیگر نیز به شرکت برق فروخته خواهد شد و سینما تخصصی کودک با ۱۱۰ صندلی نیز مورد افتتاح قرار گرفتند.

خبرنگار: علی سی پی

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
کد خبر: 4143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =