آخرین وضعیت پروژه عمرانی شهربانو منطقه ۱۶

از مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند انجام فعالیت های این مجموعه قرار گرفت و گزارشی جامع از اجرای پروژه تشریح کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، میکائیل علیپور معاون فنی عمران شهرداری منطقه ۱۶ گفت: مجموعه فرهنگی، ورزشی، هنری شهربانو مجموعه های چند منظوره و از پروژه های هدفمند شهرداری منطقه است که در حال ارائه خدمات و امکانات فرهنگی – اجتماعی، هنری، ورزشی و تفریحاتی به بانوان و دختران ساکن در محدوده منطقه است.

علیپور با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت های ورزشی گامی موثر در راستای ارتقای روز افزون سطح سلامت شهروندان است، بیان کرد: نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند و بنابر این توسعه امکانات ورزشی باید با در نظر گرفتن همین نسبت مورد توجه ویژه مدیریت شهری و مسئولان ذیربط قرار گیرد.

علیپور معاون فنی عمران منطقه ادامه داد: فاز دوم مجموعه شهربانو منطقه ۱۶، کلا در چهار طبقه به همراه زیر زمین در ساخت است، مجموعه به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع است و دارای کاربری های تاسیسات و موتورخانه در زیر زمین، سونای خشک و بخار، ساختمان های اداری، لابی، کلاس های آموزشی،  نمازخانه، سالن بدنسازی و آرایشگاه در طبقه همکف، کافی نت، قرائت خانه و کتابخانه در طبقه اول، آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۳۰ صندلی به مساحت ۲۹۰ متر مربع و اتاق مدیریت و سالن جلسات در طبقه دوم و اتاق بازی کودکان، سالن مزون لباس و گالری هنری در طبقه سوم است.

او افزود: فضای مفید این مجموعه ۴۲۰۰ متر مربع بوده و هم اکنون اجرای عملیات بتن ریزی اسکلت بتنی تا سقف آخر به اتمام رسیده است و اجرای دیوار چینی و نصب وال پست در طبقه همکف و اول در حال اتمام است.

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 4217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =