افتتاح و راه اندازی پایانه تاکسی در ضلع شمال محوطه داخلی ایستگاه مترو شوش

شهردار منطقه 16 گفت: در راستای توجه به حمل و نقل عمومی ، پروژه های کوچک مقیاس و محله محور و به منظور ایجاد نظم و ایمنی و رفع مشکل ترافیک محدوده ضلع شمال مترو شوش، پایانه جدید تاکسی احداث شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، پیمان پورنصر با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات دیرینه مترو شوش، تجمع مسافر ، ماشین های شخصی و تاکسی ها در ابتدای ورودی است که موجب بروز ترافیک سنگین در محدوده ضلع شمال مترو می‌شد.
او افزود: به منظور حل مشکل یاد شده و با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در این زمینه، اقدام به ایجاد ایستگاه تاکسی با مساحت 500 متر مربع در این مکان شد.
شهردار منطقه 16 خاطر نشان کرد: امروزه یکی از کارآمدترین ساز و کارهای مدیریت شهری برای رسیدن به مناسبات اجتماعی مطلوب و کاهش هزینه‌های وارده بر منطقه، توجه و برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی (حمل و نقل عمومی) در بین شهروندان است.
سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی و ایمنی شهروندان گفت: حمل و نقل عمومی و ایمنی شهروندان یکی از مهم ترین مولفه ها برای تردد و حمل و نقل در شهر محسوب می‌شود، پس از بررسی های میدانی و کارشناسی، ایجاد پایانه و ساماندهی تاکسی های این محدوده در دستور کار قرار گرفت ، بنابراین پایانه جدید با هدف ارتقا ایمنی شهروندان بهره برداری شد.
شایان ذکر است این مراسم با حضور سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، شهردار ناحیه 6 ، مدیران سازمان تاکسی رانی، دبیر شورایاری محله باغ آذری و ... برگزار شد.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =