۱۱ پروژه ترافیکی و شهری در منطقه ۱۳ افتتاح شد

شهر: ۱۱ پروژه ترافیکی و شهری در حوزه های اصلاح هندسی در ورودی ها و خروجی ها، شبکه های مرتبط با دوچرخه، پل هوایی، پایانه های تاکسیرانی و اتوبوس مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های منطقه ۱۳ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روزهای چهارشنبه به صورت یک هفته در میان از مناطق ۲۲ گانه بازدید و بر عملکردها نظارت می کند، گفت: امروز ۱۱ پروژه ترافیکی و شهری در حوزه های اصلاح هندسی در ورودی ها و خروجی ها، شبکه های مرتبط با دوچرخه، پل هوایی، پایانه های تاکسیرانی و اتوبوس مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک افتتاح شد.

 او با بیان اینکه اعتبار این پروژه ها در مجموع ۱۲ میلیارد تومان است، افزود: این پروژه ها در سطح محلی و کوچک مقیاس ایجاد شده که البته از لحاظ کارکردی، ضروری است و عملکردهای مناسبی دارد.

هاشمی ادامه داد:  یک خروجی و ورودی مناسب به پارک سرخه حصار اضافه شد که طبق آمار به صورت متوسط بالغ بر ۴۰ هزار خودرو در شرایط پیک از این مسیر عبور می‌کنند. همچنین پارک های حاشیه ای در فضاهای مرده، راکد و غیر قابل استفاده با اصلاح هندسی و خط کشی ایجاد شد تا شهروندان بتوانند از جاده های سلامت و مسیرهای دوچرخه که اجرا شده و برخی نیز در دستور کار قرار گرفته استفاده کنند.

 معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه این پروژه ها کارکردهای مختلفی از جمله حمل و نقلی و گردشگری دارند، عنوان کرد: گردشگر در شرایطی می‌تواند حضور داشته باشد که فضای بومگردی داشته باشد، مواردی از جمله محل پارک خودرو در دسترس باشد و مد های ترافیکی در آن تردد داشته باشند.

هاشمی در پایان با اشاره به اهمیت پارک سرخه حصار گفت: پارک سرخه حصار یک  پارک منحصر ب فرد در کشور است که نظیر آن را در حوزه های محیط زیستی کشور کم داریم.

افتتاح ۲۰ تا ۲۵ پروژه محلی تا پایان سال ۱۳۹۹ در منطقه ۱۳

به گزارش شهر، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳ در حاشیه این مراسم در  جمع خبرنگاران گفت: پروژه هایی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی در حوزه موضوعات ترافیکی در محدوده منطقه۱۳ به بهره برداری رسید.

به گفته رحمان زاده تا پایان سال  ۲۰ تا ۲۵ پروژه محلی در سطح محلات منطقه ۱۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرنگار: علی سی پی

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 4280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =