محرم امسال تجربه موفقی برای رعایت پروتکل ها در اجتماعات بود

شهر: تجربه محرم امسال نشان داد که می‌توان باتوجه به عقلانیت و شعوری که در مردم وجود دارد مراسم جمعی را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد .

به گزارش خبرنگار شهر، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران صبح شنبه -۲۲شهریور- در مراسم بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس گفت: همکاری بین شهرداری، سپاه پاسداران ، ارتش و بسیج همیشه ابعاد گسترده ای داشته است. سال گذشته مراسمی به صورت مشترک برای تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس برگزار شده بود و امسال هم بنا براین بود که همکاری ها بیشتر شود و شهرداران مناطق با فرماندهان نواحی سپاه برنامه‌های مشترکی داشته باشند.
او افزود: تجربه محرم امسال نشان داد که می‌توان باتوجه به عقلانیت و شعوری که در مردم وجود دارد مراسم جمعی را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد . بر این اساس امیدوارم برنامه هایی که در نظر گرفته شده است به خوبی برگزار شود.‌
 جوادی یگانه گفت: فضای برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس بر مبنای وفاق و همدلی است و از این بابت امروز از تمامی نیروها تشکر می کنم و به عنوان یک رزمنده سپاه محمدرسول الله امیدوارم این همکاری ها مقدمه‌ای برای همکاری های بیشتر و قاعده مند تر باشد که بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس را بیشتر تحکیم کنیم.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 4355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =