طراحی یکی از فاخرترین یادمان شهدای گمنام در منطقه ۴

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از اعلام نتایج مسابقه طراحی و ساخت یادمان شهدای گمنام خبر داد و گفت: این یادمان به عنوان یکی از فاخرترین یادمان های شهدا با بهره گیری از ایده های دانشجویی ساخته می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، مهدی پورشاسب با بیان این مطلب افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاوری ها ومظلومیت شهدای گمنام و همچنین حمایت از ایده های برتر دانشجویی، یکی از زیباترین بناها  و یادمان های مذهبی در بوستان مجیدیه منطقه چهار ساخته خواهد شد.
او گفت: با توجه به دستور شهردار منطقه چهار در مراسم هفته دفاع مقدس شهریور ماه سال گذشته، فراخوان طراحی یادمان شهدای گمنام غواص این بوستان به مسابقه گذاشته شده و طی آن شرکت کنندگان طرح های خود را تا آذر و دی ماه سال ۹۸ به دبیرخانه این مسابقه ارسال کردند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران در ادامه افزود: این فراخوان با همکاری ۶ دانشگاه برتر و سازمان مشاور فنی مهندسی شهر تهران در دو مرحله برگزار شد و طی آن ۱۸ طرح به دبیرخانه ارسال و پس از داوری در نهایت ۳ طرح برتر انتخاب شد.
پورشاسب در ادامه گفت: مساحت محدوده طراحی المان و محوطه سازی مورد نیاز ۲۸۵ مترمربع از محدوده ۳۵ هزار متر مربعی بوستان مجیدیه است و شرکت کنندگان با توجه به هویت و محتوی یادمان و رعایت اصالت طرح و پرهیز از هرگونه کپی برداری از آثار معماران داخلی و خارجی در این فراخوان شرکت کردند.
مراسم قدردانی از برگزیدگان طرح در منطقه ۴ طی روزهای آینده برگزار و با نفر اول قرارداد فاز دوم طراحی به صورت پیمانکاری بسته و در نهایت طرح تا پایان سال اجرایی خواهد شد. 
 

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
کد خبر: 4372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =