اعلام برنامه های هفته تهران به مناسبت هفته گردشگری و تهران

شهر: برنامه های تهران به مناسبت هفته گردشگری و هفته تهران از ۵ تا ۱۸ مهر ماه به صورت رسمی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار شهر، بر این اساس روز شنبه ۵ مهر ماه، آیین تجلیل از کادر درمان و همچنین تور ویژه کوتاه قامتان با همکاری انجمن کوتاه قامتان و روابط عمومی میراث در موزه پمپ بنزین و سرای کاظمی برگزار شد.

گردشگری آنلاین مذهبی عنوان برنامه ای است که در روز شنبه ۱۲ مهر ماه در بازار تهران به منظور برگزاری آیین و رسوم بازار تهران در محرم برگزار می شود. این مراسم به همین ترتیب در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مهر در کاخ گلستان درراستای آیین تعزیه، در حسینیه عرب ها برای رسوم سایر اقوام در تهران و در حسینیه سادات اخوی به نمایش در خواهد آمد.

آیین تجلیل از فعالان حوزه گردشگری روز یکشنبه ۱۳ مهر ماه در موزه ارتطابات و نشست تخصصی و تقدیر از انجمن ها، روزنامه نگاران و فعالان تهران شناسی نیز روز شنبه ۱۲ مهر ماه در خانه سردار اسعد بختیاری برگزار خواهد شد.

تعزیه شهادت امیر کبیر روز سه شنبه ۱۵ مهر ماه در مدرسه تاریخی دارالفنون اجرا می شود. دوره های آموزشی بلد محله از ۷ تا ۲۰ مهر ماه از دیگر برنامه های این هفته است در بوستان دکتر حسابی با مشارکت دفتر نوسازی سنگلج و موسسه تهران شناسی برگزار می شود.

نمایشنامه خوانی در تهران نیز در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مهر (از یکشنبه تا سه شنبه) در سرای کاظمی تهران اجرا خواهد شد.

مسابقه مجازی «مشق طهران» ویژه کودکان از ۱۲ تا ۱۸ مهر در اینستاگرام و صفحات مجازی اجرایی می شود. از دیگر برنامه های مربوط به کودکان نیز ویژه برنامه مشارکتی کودک در موزه پمپ بنزین است که روز چهارشنبه ۱۶ مهر در صورت مساعد بودن شرایط حضور برای کودکان برگزار می شود.

روزهای یکشنبه و دوشنبه ۸ و ۱۳ مهر ماه، تور سبز دوچرخه در تهران با مشارکت بخش خصوصی برگزار می شود که روز ۸ مهر ماه در این تور بازدید از کاخ گلستان و عمارت مسعودیه و روز ۱۳ مهر ماه تجریش تا بازار خواهد بود.

برنامه گشت با اتوبوس دو طبقه نیز برای بازدید از کاخ گلستان و عمارت مسعودیه روز سه شنبه ۱۵ مهر برگزار می شود.

از دیگر برنامه های این هفته که در صفحات مجازی و فضاهای تبلیغاتی از سوی شهرداری با ۷ موضوع مختلف طبق ابلاغ ستاد گردشگری انجام می شود تولید محتوا با محوریت شعار مکتب تهران از ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه است.

۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 4954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =